YANLIŞ KİŞİ

160 6 0
                                    

1.BÖLÜM

Soğuk bir oda ve içinde yatan ben.Belim acayip ağrıyamaya başlatı ve belimin üstüne yattım.Yrın için çok heyecanlıyım acaba partim nasıl olacak çok mutluyum ama kafamda binlerce soru var, güzel olacakmıyım ?,Taylor beni görünce beğenecek mi ?, acaba Alice gelip yine beni rezil edecek şeyler yapacak mı?  ve daha binlercesi. Elbisem hazır,siyah askılı mini bir elbise fazla abartılı veya fazla ihtişamlı değil.Fazla abartılı şeyleri sevmiyorum.Evet yüzümü yıkayıp odama geçtim ve 1 mesaj gelmişti. Taylor mesaj atmış, çok mutlu ''oldum napıyorsun canım ? ''   ''iyiyim aşkım sen nasılsın ?'' diye konuşmaya başladık. Saatte baya geç olmuş uykum gelmeye başladı. Neyse Taylorla mesajlaşıyım sonra yatarım.Son mesajı attıktan sonra ''yatıyorum canım'' dedim ve yatıcaktım.Bİrden bir ses geldi, telefonum çalıyor David arıyor. Hiç konuşmak istemiyorum ama açıcam. Naber Emilie iyi sen David bende iyiyim neden aradın seni merak ettim bugün okulda yanına gelemedim taylor vardı evette taylor olmasa ne diyecektin ki hala seni neyse boşver yarın konuşuruz tamam yarın görüşürüz görüşürüz.Acaba David ne diycek merakk ettim şimdi.Ne diyebilirki eski sevgilim ve taylorlada iyi anlaşamıyorlar. Sorunları ne anlamkyorumki.

Uyandım ve saçlarımı düzleştiriyorum okulda sevfiğim çocuğu süslü barbie bebeklere kaptıramam.Hmm şimdi ne giysem seçemedim kırmızı-siyah çizgili kısa bluz ve siyah deri şort .Şimdi kırmızı ruj mu sürsem doğal kalıp parlatıcımı. Prlatıcı süreyüm ve evet okula gitmeye hazırım. Okulun önüne gldiğimde Taylor beni bekliyordu canım aşkım çok özlemişim onu hemen sarıldık. Bugün çok güzel görünüyorsunuz hanımefendi sevgiliniz varmı acaba dedi şqpşal oyun oynamak istiyor peki o zaman bende ona göre cevap vereyim. Evet beyefendi benim çok yakışıklı bir sevgilim var ve sizin benimle bu şekilde konuştuğunuzu öğrenirse ağzınızı yüzünüzü kırabilir. Öylemi hanımefendi dedi ve dudağıma yapıştı bu çocuk seviyor beni yaa ve ders zili çaldı bizde doğal ollarak sınıfa çıktık.

YANLIŞ KİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin