Sınıfta herkes bana bakıyordu.Ne sorununuz var arkadaşım yüzümde birşey mi var, hayır acayip mi giyinmişim ,hayır saçım başım mı dağınık, e oda değil sonrunları ne anlamıyorumki. Neyse tabi ben bunları içimden söylüyorum insanlara bakarak bir sorunmu var diye haykırmak istiyorum ama neyse.sırada Taylor yanıma oturdu ve bize derste en çok çektiren hoca geldi birde bu yetmezmiş gibi Alice'in gözü surekli taylordaydı. taylorda arada bakıp duruyordu sinir oldum tayloru kendime çekip birdaha ona bakarsan gözlerini oyarum dedim ve bir daha elini bile kıpırdatamadı. of bu hocadan boşuna nefret etmiyoruz yine yerleri değiştircekmiş mal kadın evet kura cekiyo inanmıyorum yanıma david gelcekmiş taylorun bundan pek hoşlanacağını sanmıyorum taylor giderken davide öyle bir bakış attı ki ben bile korktum.ve taylorunda adı çıkmıştı acaba kimle oturacak derken hocanın ağzında alice kelimesi çıkınca sok olmuştum ne! alice taylorlamı oturcak olamaz taylora ve alice ye öyle bir bakış attım ki bunu unutamaz. Neyse der bitti taylor yanıma doğru gelirken ben davidle konuşmaya başladım . Taylor şok oldu ben yanımda davidle dışarı çıktım öyle konusuyoduk ama bir gözümde taylordaydı alice sürtüğü hemen taylor yanında soluğu almış maşallah.bir an bile kaybetmiyor hanımefendi.david birden okulu eksekmi falan demeye başladı.bu fikir kulağıma iyi gelmişti
Bira hava almak iyi gelebilirdi.evet öğlen kaçmak için plan yapıyordukki yanımıza taylor geldi bir dakika konuşabilirmiyiz dedi kolumdan tutarak canımı acırıyorsun dedim biraz daha sıktı bu sefer bağırarak canımı acıtıyorsun bırak dedim kolumdan sürüyüp beni erkekler tuvaletine götürdü herkese hemen tuvaletten çıkmasını söyleyip bağırdı ve kapıyı kitledi . Ne yaptığını sanıyorsun sen dedim o anki refleksle kolumu acıttın diye bağırdım.o çoğunun daha doğrusu eski sevgilinin senin yanında ne işi vardı dedi bende senin alicenin yanında ne işin varsa o işi vardı dedim ve kapıyı açıp çıktım.Sınıfta çok kötü bakıyordu ama eğik duramazdım.
.....................
Öğle tenefüsü oldu david ben ve birkaç arkadaş daha kaçmıştık evet biryerlerde oturalım diye düşünürken taylor aklıma geldi acaba napıyor. Ne kadar odun hayvan öküz kazık olsada o benim sevgilim ve gerçekten seviyorum. Neyse eğer beni merak etseydi arardı diye düşündüm.önüme bir baktım bakmaz olaydım taylorla alice yanyana yürüyor.ikisi başbaşa nasıl olur bu diye düşünürken taylorla alice bizim masanın karşısına oturdu ve sarılıyorlardı o görüntüyü gördükten sonra refleks olarak birden ayağa kalktım ve ben birşey yapamadan telefona mesaj geldi taylordan hıh güzel sonunda aklınıza geldim beyefendi diye düşünürken senden ayrılıyorum yazıyordu mesajda.birden bayılır gibi koltuğa düştüm ve cafeden koşarak çıktım arkamdanda david ve diğerleri hepsi taylorla aciceye sikici bir bakış attıktan sonra arkamdan geldiler. Hemen bir taksiye atlayıp eve gittim ağlıyordum rimekim herşeyim akmuş bir şekilde iğrenç görünüyordum.hemen odama çıktım çantamı yere atıp yatağa atladım. Çok kötüydüm hüngür hüngür hıçkıra hıçkıra ağlıyordum . Daha öncede terkedilmiştim ama hiçbiri bu kadar koymamıştı.çünkü taylor hepsinden farklıydı beni gerçekten seviyordu veya ben böyle biliyordum ama en çokta beni o süslü bebek yüzünde okul boyanacak kadar makyaj olan ve duygusuz bir sürtüğe seçmesiydi.Ve telefona mesaj gelmişti samantha bugun. Hastaydı okula gelmedi.mesaj atan samanthaydı yarın parti var gelecekmisin? Gelmek isterim ama geelrmem o kız ve tayloru birlikte görmeye dayanamam. Yada aklıma bir fikir geldi bir plan yapacağım veee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ KİŞİ
RomanceO sadece sevdi gerçek kişi olduğunu sandı veya gerçekten öyleydi.Mutlu başlayan her hikayenin sonuda mutlu olurmuydu ?