ΑΝΕΚΔΟΤΟ 13-Α/Ν

316 24 2
                                    

Ητανε ενας Γερμανος, ενας Ιταλος και ενας Ποντιος και τους κινηγουσαν οι Απατσι στην ερημο. Καποια στιγμη, οι Απατσι τους εχασαν και οι τρεις ηρωες μας εφτασαν σε τρια πηγαδια.
"Λοιπον παιδια, το βρηκα! Για να μην μας βρουν οι ινδιανοι θα μπουμε να κρυφτουμε μεσ'τα πηγαδια!" ειπε ο Γερμανος προσπαθοντας να παρει ανασα απο το τρεξιμο.
"Καλη η ιδεα σου αλλα αμα ερθουν οι Απατσι πανω απο τα πηγαδια θα πρεπει να επαναλαμβανουμε οτι λενε για να νομιζουν οτι ημαστε ηχω! Ενταξει?" ειπε ο Ιταλος.
"Ενταξει!" ειπαν οι αλλοι δυο και μπηκαν στα πηγαδια.
Πραγματι, μετα απο λιγη ωρα, οι Απατσι εφτασαν κι αυτοι στα τρια πηγαδια. Πηγαν πρωτα πανω απο το πηγαδι του Γερμανου.
"Που να πηγαν αραγε?" ειπε ο πρωτος ινδιανος.
"Που να πηγαν αραγεεε, που να πηγαν αραγεεεε?" επανελαβε ο Γερμανος.
"Λες να πηγαν στο βουνο?" ρωτησε ο δευτερος ινδιανος.
"Λες να πηγαν στο βουνοοο, λες να πηγαν στο βουνοοοο?" επανελαβε παλι ο Γερμανος.
Φευγουν οι ινδιανοι και πανε στο πηγαδι του Ιταλου.
"Που να πηγαν αραγε?" ειπε ο πρωτος ινδιανος.
"Που να πηγαν αραγεεε, που να πηγαν αραγεεεε?" επανελαβε ο Ιταλος.
"Λες να πηγαν στο βουνο?" ρωτησε ο δευτερος ινδιανος.
"Λες να πηγαν στο βουνοοο, λες να πηγαν στο βουνοοοο?" επανελαβε παλι ο Ιταλος.
Φευγουν κι απο κει και φτανουν στο πηγαδι του Ποντιου.
"Που να πηγαν αραγε?" ειπε ο πρωτος ινδιανος.
"Που να πηγαν αραγεεε, που να πηγαν αραγεεεε?" επανελαβε ο Ποντιος.
"Μηπως να ριχναμε καμια χειροβομβιδα στο πηγαδι?" ρωτησε ο δευτερος ινδιανος.
Και λεει ο Ποντιος:
"Μηπως πηγαν στο βουνοοο, μηπως πηγαν στο βουνοοοο?"

Γειαααα σας!! Οριστε, ειχα καιρο να βαλλω κεφαλαιο! Σας υπερ-σουπερ-ευχαριστωω!! 587 views?!?!?!?!??!?!? Χοροπηδαγα απο τη χαρα μου!!! Σας ευχαριστω παιδια!! Μεσα απ'την καρδια μου!! Γειαααα σας!!!!

ΑΝΕΚΔΟΤΑ!!!Where stories live. Discover now