Yaz Kampı mı??

30 0 6
                                    

MULTİMEDYADA ECE VAR 

Evet okullar kapanmıştı ev yaz tatilindeydik her zaman oldu gibi mışıl mışıl uykumdan annemin bağrımasıyla uyandım^uyan deniz hanım kahvaltınız hazır^ yerde sürünerek banyoya girip rutin işlerimi haleldip kıyafetlerimi giyip aşşağıya  inmiştim.Kahvaltı mükemmmeldi ve masada konuşulan konu benim yaz tatilimdi.Bu arada ben Deniz Erkan 17 yaşında lise 3e geçen bi liseli ergendim yhrfjdk.Babam ise Eerkan holdingin patronuydu annem isebir mağaza müdürüydü .Babam herzamnki gibi konuya bodoslama atladı ve =

^Kızım bu sene yaz kampına gideceksin 3ay dönmeyeceksin itiraz istemiyorum yarın 12de uçak kalkacak ebnce biyan önce babvlulunu hazırla konu burda kapandı^dedi .Neydi bu şimdi yaz kampı nerdne çıktı ya ben orda ırmaksız napardım. Hemen odama çıkıp Irmağı aradım bu arada Irmak Koran 17yaşında aynı liseye gidiyoruz bebeklik arkdaşım .

^Alo Irmak nabun ya babam beni yaz akmpına gönderiyo yarın^.

^Bende iyiyim Deniz ne yaz  kapmımı bende gidiyorum sne nerdekine gidiyosun^

^Ne sende mi gidiyon of ya ben İzmire gidiyorum peki sen ^

^Kızım slaka mısın bende izmire gidiyom ^

^O çok iyi kızım o zmana neyse ben eşyalarımı hazırlayayımda yarın gidecez madem görüşürüz ^

^ Tamam görüşürz kuzucuk^

Çok mutlu olmuştum allahtan canımdan çok sevdim knkcığım  benle aynı kampa geliyo acayip mutluydum bavulumu hazırlamıştım yorulmuştum biraz yemek yiyip  hemen yattım yarın erkek kalkacaktım zaten hedi hayırlısı.Sabah güneş ışıklarıyla uyanmıştım saat 9.30du Banyoya gidip rutin işleriöi yaptım babam erkekndne çıkmıştı annemde gazete okuyodu hemen dolabımın karşısına geçip siyah taytımı üzreine ise biraz uzun kırmızı kareli gömleğimmi giyip el çantamıda hazırlayıp aşşa inmiştim annem hala gazate okuyodu hemen yanağına günaydın busesi kondurdum ve annemle bana krep yapmaya başladım.Krepi çok güzel yapardım yedinket sonra annemle ice vedalaştıktan sonra Irmaklara gittim ordanda havalimanına geçtik.Uçağa binmiştik ve havalanalı 30dk olmuştu .Irmak cam kenarına oturmuştu bense onun yanında yanıma bizim yaşlarımızda bi kız oturdu .Adı Eceymiş hoş kızdı Irmak kitap okurken biz kızla sohbet ediyoduk.

Kızda kampa gelmiş İzmire aslında İzmirde bi çok arkdaşım vardı hatta tam çıkarken Derin mesaj atmıştı knk İzmirde yaz kampı  var gel diye bende olayı alatmıştım  havalimanından gidileceği için oda orda olcaktı. Evet sonunda İzmire ayak bastık Derin bizi bekliyordu bi otobüs varıd onla gidilecekmiş kamp yerine.30dk sonra kamp yerien ulaşmıştık . Müdür herzamanki gibi saçma salak açıklmasını yapmıştı sonra odalara gidecektik oda numaraıs öğrenmek için gittimizde Ece ,ben ve Ece aynı odadaydık .Derin gilin odası ıse hemn karşı odaidi .Derin ,Talha ve ege aynı odada kalcaklardı .Bu arada Talha benim küçüklük arkdaşım onuda çok severim.Egemene gelirsek Egeen benim 1 senelik aşkım ama bi türlü itiraf edemiyorum ay napim buyum ben .Odalara geçmiştik tek kişilik 3yatak herkese ayrı dolap çalışma masası ve banyo .Eşyalarımızı dolaplara yerleştirip akşam olan kamp ateşi yakılacağı için ateşin başına gidilecekti.Eşyalarımızı yerleştirmiştik .

Denizin giydikleri=

Denizin giydikleri=

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ecenin giydikleri=

Irmakın giydikleri=

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Irmakın giydikleri=

Hazrıdık birden kapı çaldı ben açmıştım Derinler gelmişti hemen çıktık bizde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazrıdık birden kapı çaldı ben açmıştım Derinler gelmişti hemen çıktık bizde. Derin kamp ateşinin oraya gitmeden isetrseniz bi kampı gezdirelim size demişti bizde olur babmında kafa salaladık geziyoduk gül yerdi havuz var Derin ve Irmak Talha ve Ece benlede Egemen kolola geziyoduk havuz kenarına gelince ayam burkuldu ve havuza düştüm herkes gülüyo ne gülüyonuz ln komikmi diye çemkirdim .Derin knk güzel fikir hadi millet havuza diye hepsi atladı.Ece deve güreşi yapalım dedi ben istemdim ama herkes olumlu bakınca bende onayladım . Derin ve Irmak ben ve Egemen TalhyaladaEceydi hazrıl ol diye bağırıp bizim kızları suya uçurdum ev kazanan benim .Hadi gidelim dedim herkes bu ıslak halle mi dedi ne var dedim hiçbiri onaylamadı bizde odalara döndük.


AŞk geliyorum demezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin