Yaz kampı bitmişti evli evine köylü köyüne misali olmuştuk.Eve geldimde şok olmuştum çünkü kuzenim denizde karşılaştığım Atahna annemlerle oturumuş sohbet ediyodu.Mk burda ne oliyi bişi anlmadan herkese selam verdim annem söze atıldı.
&Kızım bak bak bu Atakan yan villaya taşınmışlar&
&Ya merhaba Atahan demek yan villaya taşındınız güzel hayırlı olsun o zaman &
&Teşşekür ederim.Deniz bende mutluyum buraya taşındıımız için.&
&Kızım siz tanışıyomusunuz ? &
Aynı anda=
&Evet tanışıyoruz&
&Annemcim ben odamam çıkıp işlerimi hallediyim gelirim.&
&Tamam kızım.&
Ohhh be sonunda canım odama kavuşmuştum benden mutlusu yok felan hjttghjg.Kıyafetlerimin bazılarını kirliye bazılarınıda dolabıma yerleştirip üstümü düğeiştirip aşşağı inmiştim.Evde kimse yoktu annem bir not bırakmıştı.*Biz yankomşudyaız 1-2saate döneriz*yazıyordu.Aman neyse naparlarsa yapsınlar.Çok acıkmıştım dolaptan bişiler çıkartıp yedim.Televizyonu açıp biraz Nette takıldım ve o sırada mesaj geldi.
Tayfa cinayet=
Egemen=Açık tayfa ses ver hjmhklş.
Derin=Açık tayfa ses verdi ghjk kardeş.
Ece= az bi susun uyuyamıyorum.
Deniz=Lan tayfa bize gelin eğleniriz..
Egemen=Ooo aşkım hemen geliyoruz dimi gençler..
Derin &Ece&Irmak&Talha=Tamam kardeş geliyoruz.
Derin=Knk bişi istiyon mu??
Deniz=Cips&kola&çekirdek&v.b aburcuburlar jkhötjh hadi bb bekliyom ben..
Kapının çalmasıyla aşşa fırlayıp kapıyı açtım.Vayy bizim tayfa gelmiş falan hrkttgfh.Kızlarla mutfağa gidip abur cuburları hazırladık ve film seçip izlemeye başladık annemler hala gelmemişti.Anneme msj atmıştım..
KİME:Best karı=
Ula anne 1-2 saat dedniz hala yoksunuz bu arada bizim tayfa burda haberin olsun .
KİME:Prensesime=
Kızım biz diğer evdeyiz kafanıza göre takılın yarın akşam geliriz.
Hayret annemler diğer eve hiç gitmezlerd ne olmultu acaba aman biz eğleniyoruz sonuçta.Filmşn yarısına gelmiştik ama hepimiz sımıştık.Ben uykuya dalınca aşkım beni odama çıkarmış.Benim odammada yer yatağı felan serip hepsi odamda uyumuşlardı.Uyandımda hepsi horlaya horlaya yatıyodu bilen bilir biraz psikopatlık var bende bi kova buzlu su hazırlayıp kafalarından aşşa döktüm toplu bir ananı sikimle karşı karşıya geldim rekdjgöthgfç..Uyanın lennn bugün son gün dahah alışveriş felan yapmcaz .Mk biz üniversiteliyiz artık asıfkertfrç..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞk geliyorum demez
Literatura Femininaaşk nedir sıcacık bir yuva mı yoksa nefretle dolu bir karanlık mı ?