Kami.

192 14 3
                                    

"Wahhhhh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Wahhhhh...comelnya anak kamu!!"bising mulut perempuan tua berperut gendut itu.Len kelihatan rimas bila pipi gebu dimain-main oleh perempuan itu,Rin ketawa gembira melihat adiknya di cumbui perempuan gendut.Selepas puas di ulit Len,giliran Ren dicumbui,kali ini Len mengekek-gekek ketawa kakaknya.Hampir menangis si Kakak.

"Sudah-sudah aunty Marry,rimas anak saya itu!"Rinko mengambil anak gadisnya itu masih ada kesan air mata di pipi gebunya.Rinko mengusap pipi anaknya,di panggil Len bermain dengan kakaknya,Len menarik tangan si Kakak keluar dari rumah kecil mereka itu.Kedua-dua kembar kelihatan gembira berlari-lari. Len terjerit-jerit memanggil kakaknya itu bila si kakak jauh meninggalkan pandang.

"Kakak.....!!jangan tinggalkan Len!!"Jerit Len memanggil kakak kesayangan itu,tapi sayang makin jauh si Kakak tinggalkannya.Tangisan mula  bergema,satu tendangan tepat kena tubuh si berambut kuning itu.

"Setiap malam kau macam ini!!bising tau!!?Marah seorang budak yang tidur di sebelahnya itu,Oliver sedikit pelik perangainya suka pembalut dan kadang-kadang suka diri di cederakan.

Len mendiamkan diri,gelak ketawa kakaknya masih kedengaran di hawa telingan.

Oliver sambung tidurnya.Len keluar dari kotak besar itu merenung Bintang berkelipan.Hatinya hiba tiba-tiba merindui kakak kembarnya.

MY SWEET TWIN(MALAY)Where stories live. Discover now