H11. De ontsnapping.

11 1 2
                                    

Tijdens dat we werden meegesleurd, in een hele lange gang, zat ik de hele tijd te denken over hoe we gaan onstnappen aan didi, we moeten haar zwakste punt gaan zoeken. Misschien haar benen.. Ik heb geen idee maar wat ik wel weet, is dat dit nog een lange nacht gaat worden, want ik ben echt heel erg moe, en ik heb niet eens Energie Drink bij me! Of starbucks ofzoiets. Maar waar ik niet bij na dacht is dat we al op de tafel lagen. Helemaal vast gebonden. Het enige wat ik kon bewegen was mn hoofd dus ik probeerde een beetje rond te kijken of ik leerlingen zag.. En verrek ik zag sasha lopen! "Sasha!!!!!!" Riep ik zo hard mogelijk. Toen draaide sasha zich om. Maar dit was niet de echte sasha... Haar ogen waren voorrood en haar haar was blauw.... Wat heeft didi gedaan met de kinderen!
"Liggen jullie lekker!?" Vroeg didi de demoon.
"Wat heeft u met de kinderen gedaan?!!?" Vroeg ik.
"Je hebt ze al gezien hè! Nou kijk ze zijn nu een soort van kleine hulpjes van mij. En dat ga ik van jullie ook maken."

Wacht dus hij heeft hulpjes van hun gemaakt... Maar er moet toch een manier zijn om ze weer normaal te krijgen....
Maar eerst moeten we ontsnappen. De demoon was even weg dus had ik even de kans om iets scherps te vinden. Maar toen zag ik iets beters. Een drankje zodat je lazer ogen krijgt! Zou dat echt werken? Er zat maar 1 manier op... Het uitproberen. Maar hoe kom ik daarbij... Toen besefte ik dat het zo dicht bij mij stond dat ik er nog net bij kon... Nu nog bij mijn mond komen. Ik kwam net niet bij mn mond dus gooide ik het drinken in mn mond, er kwam best veel in mn mond, alleen hetgene dat op mn gezicht en keel kwam brandde als een gek. Ik kreeg er zelfs brandwondingen van... Maar toen voelde ik wat raars in mn ogen. Heel even brandde mijn ogen. En toen zij meester. "Je ogen! Z-ze worden roodgelig."
"Mooi!" Zei ik
"Hoezo? En waarom dronk je dat drankje." Vroeg meester. Toen liet ik ze het etiket op het drankje zien, en toen begrepen ze het helemaal. Maar nu moest ik nog uitvogellen hoe ik die lazers moest gebruiken. Ik focuste op datgene dat ik wilde lazeren. En het werkte!!!!!! Eindelijk! Dacht ik. Totdat demoon kwam... Maar gelukkig had ik lazers dus lazerde ik eerst mezelf los. En daarna lazerde ik op de benen en armen van de demoon zodat ze niks meer kon doen. Toen lazerde ik larissa, danielle en meester los en rende we zo hard mogelijk weg. Maar toen bedachte we opeens dat ze ook nog hulpjes had. Maar hoe we die gingen verslaan zonder ze dood te maken.... Dat moesten we nog even uitzoeken.

---------------------------------------
Sorry voor steeds die korte hoofdstukjes.
Maar ik hoop dat jullie het nog leuk vinden!
Ik heb namenlijk al bijna 40 readers!
Het klinkt weinig, ik weet het.
Maar dit is mn eerste boek, dus ik vind het nog best veel!

Love jullie xx

GriezelkampWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu