Luhan hazırlanıp okula gitmek üzere yola koyulur, bu sırada da aklına Sehun'la konuşması gelir. Neden yeni bir kakaotalk hesabı açma gereği duydu ki? Bunu okula gidince Sehun' la konuşmalıydı çünkü, içine şüphe düşmüştü, nede olsa o ve ardaş grubu okulun en popilerleriydi ve bütün kızr onlara hastaydı. Luhan okula geldiğini anlayınca dersin bitmesini beklemek için kantine geçip oturdu. Luhan masaya oturup tekrar düşünmeye başlamıştı. Tam olarak emin değildi ama ona göre o kişi Sehun değildi, tuhaf davranıyordu çünkü, Luhan'ın düşüncesini çalan zil sesi durdurdu. Aklına hemen Sehun'a yanına gelmesi için mesaj attı...
Sehun ve Luhan Konuşması...
Lu: Kantindeyim acil gel!
Sehun: Sorun mu var?
Lu: Buraya gelirsen konuşacağız...
Sehun: Geliyorum...
Luhan Sehun gelene kadar kafasını masaya koyup öylece etrafı izlemeye başladı, etrafta bir sürü Luhan'dan hoşlanan kız vardı ama o hiç birine yüz vermemişti. Kimseye bağlanmak istemiyordu çünkü bu serbest hâli onun için en iyiysiydi. Kafasını karıştıran ve onun peşinde koşan kimse yoktu ama olsa iyi de olabilirdi...
" Luhan? "
" Ahh! Otur konuşmalıyız! "
Sehun'un oturmasıyla Luhan hemen konuşmaya başlar...
" Sehun sen yeni bir kakaotalk açıp benimle yazıştın mı? "
" Hayır, zaten benim bir kakaotalk hesabım var. "
Luhan cebinden telefonunu çıkartıp, Sehun'a mesajlara bakması için verdi. Sehun mesajları okumaya başlayınca şok olmuştu, kim onun azından böyle bir şey yazmış olabilir ki?
" Luhan engellemelisin! "
" Bende öyle düşünüyorum... "
Luhan telefonu Sehun'dan alıp ona mesaj atan kişiye mesaj yazmaya başladı...
Luhan ve Gizli Kişinin Konuşması...
Lu: Senin Sehun olmadığını biliyorum!
Ne kadar böyle devam ettirecektin?
Yeter bu kadar saçmalık!
❤.❤: Luhan seninle konuşmamım tek yolu buydu
- Bu Kullanıcıya Mesaj Gönderemezsiniz -
❤.❤: Ben senin düşündüğün gibi biri değelim!
- Bu Kullanıcıya Mesaj Gönderemezsiniz -
❤.❤: Şuan engeli kaldırmayacaksın ama bende pes etmeyeceğim!
- Bu Kullanıcıya Mesaj Gönderemezsiniz -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Xiao Luhan Kakaotalk\ Texting
Short Story❤.❤: Luhan? Lu: Sehun? Luhan Sehun sandığı kişinin bir kız, olacağını aklından bile geçirmemişti. Zaten böyle olması da gerekmez miydi? Hayat her zaman mucizelere gebedir... Luhan' ın mucizeside Mina'ydı...