,, Tohle je teplejší než Elthon John a Justin Bieber, zpívající na duze duet,"
Před Tylerovou stál Jeff, rádoby zatrčené ruce v kapsách. ,, S čím máš zase problém?"
,, Řekla jsem ti, ať se upravíš na vyzkoušení tvých zabijáckých schopností, tohle není módní přehlídka."
Přistoupila k němu a přejela mu rukou po nagelovaných vlasech.
,, HEJ! Nešahej mi na vlasy!"
,, Je to, jakoby sis vymáchal hlavu v lubrikačním gelu." Se znechuceným výrazem na tváři si otřela prsty do jeho mikiny.
,, Myslíš si, že budeš budit hrůzu? Jsi zabiják, jsi legenda internetového hororu. Musíš vypadat, že jdeš zabíjet lidi, ne, že jdeš na schůzku uctívačů swagu."
,, Drž tlamu, tohle se nosí.",,Ty to nosit nebudeš," zabořila ruce do jeho černých nagelovaných vlasů a začala mu je cuchat.
,, Přestaň kurva! Víš, jak dlouho mi trvalo, než jsem si to nageloval?!"Agentce to bylo upřímně u zadní části těla, jen mu naposledy rozcuchala vlasy a poodstoupila.
,, Mnohem lepší."
Jeff se na sebe podíval do zrcátka jejího auta, které si přistavěla k jeho domu a jakmile spatřil svůj rozcuch, začal si ho zase upravovat. Tylerová neměla na tyhle věci čas, vzala ho za kapuci a zatáhla dál od zrcadla.
,, Poslouchej mě kurva, přišla jsem za tebou, abych z tebe zase udělala seriózní typ C, ale jak tak koukám, zatím ze sebe děláš jen typ D."
,, A to je jako co?"
,, Debil." Pustila ho a opřela se o kapotu auta.
,, Uděláme menší test. Já zavřu oči na patnáct sekund a ty se zkusíš schovat a potom mě vyděsit, ano?"
,, Pf," protočil Jeff očima a nasadil sebevědomý úsměv. ,, Ty chceš po mně, abych tě vyděsil? To je jako říct Stephenu Hawkingovi, aby ti řekl, kolik je 2+2."
Tylerová našpulila pusu a nasadila "Oh, neříkej?" výraz.
,, Fakt? Tak to zkusíme." Zavřela oči a přikryla si je ještě pro sichr rukama.
,, Jedna, dva, tři..." začala počítat a zkoušela nevnímat Jeffovo kroky okolo ní. ,, ...třináct, čtrnáct, patnáct!" otevřela oči a rozhlížela se okolo sebe, plná očekávání. Když se ale otočila, uslyšela nějaké vzdychání a zvuky drásání dřeva. Když se podívala lépe, spatřila Jeffa, jak se marně snaží vylézt na strom. Jen si stoupla pod strom a koukala na něj, jak popadá dech.
,, Co to děláš? Hraješ si na datla?"
Jeff se jí lekl tak moc, že spadl ze stromu jako shnilá hruška na malé políčko mechu, které pod stromem bylo, a začal skuhrat. Agentka k němu jen přistoupila a založila si ruce na hrudi, zadržujíc smích.
,, Děláš si tu MECHECHE?"
Jeff se na ní podíval dost vražedným způsobem.
,, Nejsi vtipná."
,, A ty nejsi děsivý, je to jedna jedna. Co si tam vůbec dělal? Chtěl si mě ubombardovat šiškami k smrti?"
ČTEŠ
Catch me if you can
FanfictionCreepypasta přestala být děsivá. Dívky, slastně vzdechající nad zabijáky zničily podstatu děsivosti a ač se to nezdá, je tento "malý" problém tak vážný, že jsou v ohrožení lidé a vládní tajemství. Vedení jedné z nejdůležitější tajné organizace musí...