manime_otaku Canımcım bitanem bana meydan okumuş,
e yapak bizde:
1-Yapmada kötü olduğun birşey:
^*^
Biri beni zorlarsa ya da baskı yaparsa o şeyi en kötü şekilde yaparım. En iyisini yapmam için istekli olmam ve kendim karar verip başlamam gerekir.
2-Şuan sarılmak istediğin kişi:
^*^
Şuan sarılmak için can attığımı söyleyemem. Özelliklede bu sıcaklarda.
3-Kendine güveniyor musun:
^*^
Hmm gerçekten uzman olduğum bir konu olsa bile yine kendime güvenmem . Çünkü kendimize çok ama çok güvensek ya güvenimiz boşa çıkarsa.
Ya da çıkmazsa ay bende bilmiyorum.
4-En çok neleri yaparken gerginsin:
^*^
Topluluk karşısında konuşma yapıyorsam ya da reddedilme riskimin olduğu herşeyde gergin oluyorum.
5-En sevdiğin renk:
^*^
Aslında en sevdiğim renk mavi ve eşsiz tonları fakat beyaz ve siyahada hayranlığım var.
6-En son ayrılığının nedeni:
^*^
Başkasıyla çıkması.(Kitap karakterleriyle aşk yaşıyorum.)
7-Dün ne yaptın:
^*^
Evde çılgınlar gibi oturup müzik dinledim . Kitap okudum . Biraz çizim yaptım . Herzaman ki gibi.
8-En sevdiğin dondurma:
^*^
Dondurmanın ayrımı olmazki eşsiz bişeydir o Fakat ben dondurmadansa milkshake daha çok seviyorum Özellikle de vanilyalı çikolata soslu...( ay canım çektı olsada içsek.)
9-Gelecek/planların hayallerin:
^*^
Sevdiğim bir mesleğe sahip olmak Eşimle aramda saygı sevginin olduğu mutlu huzurlu bir aileye sahip olmak Çocuklarımın hayırlı birer evlat olmaları Sevdiğim alanlarda ilerlemek ve En önemlisi ihtiyacı olanlara yardım etmek çocukları mutlu etmek.
10-Yarın ne yapıcaksın:
^*^
Kesinlikle dün yaptığım şeyleri ve uyumak.
11-Partnerinde aradığın özellik:
^*^
Beni anlayan bana saygı duyan beni seven ve onun yanında güvende olduğumu hissettiren biri olmalı Hobilerimiz az da olsa biraz benzemeli.
12-Nerede yaşamak istersin:
^*^
Huzurlu sakin şehir kalabalığının olmayacağı insanlarının samimi olduğu komşuluk ilişkilerinin günümüzdeki gibi olmadığı rahatça kafa dinleyebileceğim ve bolca kitap okuyabileceğim bir yerde yaşamak isterim.
13-Kendi hakkında sevmediğin şey:
^*^
Çabuk sinirlenmem sinirlenince zayıf görünmem Motivasyonumun çabuk düşmesi Çoğu şeyi kafama takmam ve bide çok iyimser olmam.
14- En son mesajında yazan şey:
^*^
Sapım,Sapsın,Sapız anasını satayım.
15-En son dinlediğin müzik:
^*^
maNga-Bir kadın çizeceksin.
=Ekstralar=
^*^
Pofidik bir ayıcığım var adı İlhoş
(İlham) kafamdaki kitap sahnelerini ona danışarak kugularım Sohbet ederim onunla ya da okuduğum kitapların sahnelerini değiştirirken ona anlatırım.Depresyona onla girerim bişeye sinirlenince onla rahatlarım.İşte buda benim serseri stilim :)
^*^Bugün rüyamda yazdığım hikayeyi gördüm Film gibiydi Rüyama bile giriyor Tabi bunu kalkıp ilhoşada anlattım.
^*^Kafamda birsürü kurgu var.Farklı konular farklı hayatlar farklı düşünceler var bir adımımda bu konuda bir kurgu olabilir mi diye düşünüyorum.
^*^
Ben annem nereye gidiyorsun diye sorduğunda kitapçıya diyorum.Mesela birgün kapı çalar kargo elinde koca bir koli elinden alıp açarsınız içinde birsürü kitap ve bir not hayalini gerçekleştirmeme izin verir misin? (Çağla'nın iç sesi-Sen benim hayalimi bırak o kadar parayı nerden buldun.) hediye olarak kitap ve peluş oyuncak almak tercihim.
^*^
Meydan okuma biraz süpriz oldu o yüzden tek birine meydan okuyorum.
aysenur3278 canım sıra sende galiba başka bişey kalmadı o zaman bn kaçar. Adios amigos.