Witaj, zagubiony wędrowcze! Widzę, że zgubiłeś drogę wśród wyboistych, krętych ścieżek ortografii i interpunkcji. Może kropki i te przeklęte kurduple, zwane przecinkami, dały Ci mocno w kość? Szukasz pomocy w tym wspaniałym, acz chwilami okropnym, świecie Wattpada? Nie trwóż się więcej! Ja, król Siu, poprowadzę Cię przez moje królestwo i, wraz z moim wiernym plebsem oraz księciem, pomogę Ci. Każdy z moich kompanów jest inny. Przedstawię Ci pokrótce każdego z nich, abyś mógł rozważnie wybrać swojego mentora.
Siu
Najwspanialsza, najmilsza, najukochańsza, najbardziej pomocna...
Zaczekaj...
Nie ta lista.
A więc...
Najzłośliwsza, najbardziej drobiazgowa i przewrażliwiona na punkcie błędów; nie zawaha się wytknąć najmniejszej literówki; pomoże jednak, wyjaśniając powód swojej decyzji.
Pisz do mnie, wędrowcze, o ile masz dystans do siebie oraz swoich tekstów.
Odmówię jedynie poprawiania prac o charakterze erotycznym, opowieści paranormalnych oraz tFForUF typu fanfiction o boysbandach, "gwiazdach" oraz postaciach z uniwersum serii "Harry Potter".
Tru
Akurat stoję na rozdrożach, jeśli chodzi o mój status społeczny, więc nie będę się w niego zagłębiać, tylko od razu przejdę do rzeczy. Jeśli chodzi o moje usługi, polecam się, jeśli masz, wędrowcze, problem z ortografią i literówkami, potrafię wykryć nawet najmniejszy błąd. W miarę sprawnie radzę sobie z błędami językowymi, największą trudność sprawia mi interpunkcja, jednak nie jest na tyle silna, by mnie całkowicie pokonać.
Nie przyjmę tylko fanfiction o boysbandach i innych „gwiazdach", prac o charakterze erotycznym oraz horrorów.
Ciapciak aka Isgaroth
Ten zmienny.
Poprawię po przyjacielsku, delikatnie, mało co.
Albo ostro, co do najdrobniejszego błędu.
Lubisz losowość? Nie? To papa.
Żartuję.
Dam z siebie wszystko. Po królewsku. Nie zawsze mogę spełnić wszystkie oczekiwania, taki jestem i o tym wiem. Działam wszędzie i nigdzie. Nie polecam się w razie możliwych jedynie drobnych błędów. Ale będę cierpliwie poprawiał całe ich morza.
Teraz na pewno nie chcesz mnie wybrać. Jak zwykle zniechęciłem ludzi do siebie laniem wody. Wielkie brawa!
Zastrzegam sobie możliwość odmowy. Najprawdopodobniej odrzucę erotyki i fanfiction. Co do reszty, nie mam zastrzeżeń.
Verum
Bezkonkurencyjna i bezkompromisowa, bo wie, że zaufały jej miliony ludzi!
Żartowałam.
Jeśli chcesz łagodne zwrócenie uwagi na błędy oraz proponowanie możliwych rozwiązań, świetnie trafiłeś!
Nie poprawiam: opowiadań erotycznych, horrorów i fanficków (tu akurat w uzasadnionych przypadkach mogę zrobić wyjątek).
__________________
Teraz chwilę na poważnie.
Jeżeli jesteś zainteresowana/zainteresowany współpracą z nami, napisz do nas wiadomość prywatną, zaznaczając, do kogo z nas się zwracasz.
Wtedy ustalimy wszystkie szczegóły oraz podamy nasz adres mailowy, aby umożliwić przesyłanie tekstu.
Na tę chwilę, żegnamy!
CZYTASZ
Korektornia
RandomPewnego słonecznego dnia, król Siu, władczyni wszystkiego, czym włada, oddawała się przykremu obowiązkowi pertraktacji z plebsem. Od dłuższego czasu plebs coś planował. Dało się słyszeć o buncie, rokoszu przeciwko królowi. Jako rozważna władczyni, S...