Siyahın tek değiştiremediği renk kırmızıdır. Hangi renk ile karışırsa onu bozar çirkin bir görünüm kazandırır. Siyah sadece kırmızıyı bozamaz ve kırmızıya yenik düşer. Bazı renkler çok tehlikelidir tıpkı yasak kırmızı gibi..Nihan Sezin...Emir'in karısı. Kemal'in eski sevgilisi. Yeniköy'ün pırıltılı dünyasının, yolun sahil tarafının, imtiyazlar içinde büyütülmüş yalı kızı. Soyu saraydan gelen Vildan'la, orta halli bir aileden yükselmiş Önder'in kızı. Ozan'ın ikiz kardeşi. Neşeli, hayat dolu, umursamaz, uçarı bir kız. İçinde büyüdüğü zengin ve pırıltılı hayata ise hep biraz mesafeli. Aşk hayatı ise kördüğüm, kimse çözemez.
Emir Kozcuoğlu...Varlıklı bir ailenin oğlu ve Nihan'a takıntılı olarak aşık olan bir adam. Nihan'ı asla kaybetmek istemeyen, hırslı ve bir o kadar da kararlı bir iş adamı. Babasının şirketinin patronu. Fakat yaptığı hatalar nedeniyle şirketteki yetkileri babası tarafından zaman zaman kısıtlanmaktadır. Babasından gelen bir anlayışla maddi güç ile her şeye sahip olacağına inanmış. Acaba bu sefer de işlerini para ile halledebilecek mi?
Kemal Soydere..Yeniköy'ün kıt kanaat dünyasının, yolun öte yanının, mahallenin çocuğu. Berber Hüseyin ile ev hanımı Fehime'nin üç çocuğundan biri. Tarık'ın kıskandığı kardeşi, Zeynep'in hayran olduğu abisi. Salih'in can dostu. Yolu Nihan'la kesiştikten sonra hayatındaki hiçbir şey eskisi gibi olmayacak..
Merhaba.. Ben ekranbacaklı. Çok da uzun olmasa da yine uzun süredir düşündüğüm ve bir türlü cesaret edemediğim yazma serüvenime bir iki gün önce başladım. Nasıl yapılır, neler yazılır diye düşünürken pelerinsiz kahramanlarım her zaman olduğu gibi bunda da yanımda oldular, onlara selam olsun... Kapak için @PeaceSoul3 'e , tüm samimiyetiyle bulunduğu tavsiyelerden ötürü biricik arkadaşım Eda'ya (@didimentionthis) , verdikleri motivasyon için zivitler'e ve poşetmiyy'e yıldızlar kadar öpücük.. İyi ki varsınız ve inşallah hikayemi beğenirsiniz.. Yorumlarınız ve tepkiniz için şimdiden çok heyecanlıyım!
Bana twitter hesabımdan ulaşabilirsiniz ben hep ordayım! >> @ekranbacakli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Kırmızı
FanfictionSiyahın tek değiştiremediği renk kırmızıdır. Hangi renk ile karışırsa onu bozar çirkin bir görünüm kazandırır. Siyah sadece kırmızıyı bozamaz ve kırmızıya yenik düşer. Bazı renkler çok tehlikelidir tıpkı yasak kırmızı gibi..