İlk hikayem umarım beğenirsiniz😉
"İdil kalk artık .!" Annemin çığırmasına karşı birden afallayıp yere düştüm. Annem daha ne olduğunu çözmeye çalışırken hızlıca ayağa kalktım. Ve ne oldu biliyormusunuz tabi ki annemin terliğini bir güzel kafama yedim.
"Anne ne vuruyorsun ya!" Diye cırladım .ve tabi ki 2.nci terliğide kafama yedim.
Saate baktım ve küçük bir şok geçirdim. Hazırlanmak için tam yarım saatim vardı.
Uçarak banyoya gittim.(evet odamda küçük bir banyo var 😂 ) Rutin işlerimi hallettikden sonra odama geçtim.saate baktım ve 15 dakikam vardı. Hızlıca formamı giydim ve saçlarimi saldim. Telefonumu ve çantamı alıp hızlıca merdivenlerden inmeye başladım.
Kapıya ulaştığımda anneme seslenip evden çıktım.evimizin okula yakın olduğu için bir kez daha sukrettim. Evet bugün itibariyle lise 3'e geçtim. Koşar adımlarla okula ulaştım.
Hızlıca bahçeyi geçip merdivenlere ulaştım. Tam merdivenleri çikacaktim ki sert birşeye çarptim birden afallayıp yere dusecekken biri beni tuttu.kafamı kaldırıp baktım.
"Ow May Allah "
"Susar mısın iç ses!"
" Kızım resmen meteora çarptin. Hadi yine iyisin 😉"
"Sus iç ses"
İç sesimle kavgayı kesip dünyaya döndüm . Ve konuşmaya başladım
" Öküz! Biraz dikkat etsene "
Resmen ultra yakışıklı birine öküz dedim. Az değilim valla .😂
"Ne dedin sen!?"
"ÖKÜZ dedim bi sakıncası mı var "
"Kızım kendine gel ne dediğinin farkında mısın sen !"
"Kapa çeneni iç ses!!"
" Yoo bi sakıncası yok sadece benim gibi yakışıklı birine öküz diyen kız ilk defa görüyorum"Kendini ne saniyordu bu kral falan mı?
"Egonuda al ve çekil önümden Aptal!!"
Saate baktım ve hızlıca koşmaya başladım. Ah kahretsin bir aptal yüzünden derse geç kalmistim.
Sinifimi buldugumda hızlıca tiklatip içeri girdim.
"Derse geç kaldığım için özür dilerim. Girebilirmiyim?"dedim
"Ah tabiki ama bir daha olmasın lutfen!"
"Kendini tanıtmaya ne dersin?"
"Sıkıcı derim." Tabiki bunu içimden soyledim 😂Ve konuşmaya başladım.
"Adım idil tekin.17 yaşındayım.
Buraya yeni taşındık.. bla bla bla "Kendimi tanıttıktan sonra boş bir sıra bulup oturdum.evet buraya yeni taşinmistik. Benim soğuk olduğumu söyler hep açelya. Açelya benim arkadaşım.zaten sadece iki tane arkadaşım var. Ama kardeş gibiyizdir.
Birbirimizden gizlimiz yoktur.Nisa ve Açelya.Aynı mahallede oturuyoruz.(kendimi tanıtmak istedim 😉)Birden kapı tikladi. İçeri girdiğinde gözlerim yerlerinden çıkacak gibi acildi...
Evet arkadaşlar en güzel yerinde bitirdim.nihaniha😂😂Yeni bölüm en kısa zamanda gelecek.umarim beğenmişsinizdir ?;)
Vote ve yorum yaparsanız sevinirim.kısa olduğu için kusura bakmayın .yeni bölüm daha uzun olacak .😇😇
Öpüldünüz canlar😘😘