Cei patru erau acasa la Key si sarbatoreau sfarsitul penultimului an de liceu.
-Ma bucur ca s-a terminat scoala! Vom avea cea mai tare vacanta! spuse Momo, luand inca o gura din sucul de rodie preparat de mama lui Key.
-De ce? intreba curios Kyuhyun.
-Vom merge in New York la matusa mea!
Krystal, Key si Kyuhyun erau socati.Key stie ca mama lui nu l-ar lasa niciodata singur, in New York, insotit doar de cei trei prieteni nebuni, iar fratii Krystal si Kyuhyun aveau parinti foarte stricti.
-Momo, esti nebuna? Am fi inchisi in casa! Tata nu ne-ar lasa niciodata, dar mai apoi mama! tipa Kyuhyun cat sa auda toata casa.
Krystal, fiind cea mai hotarata dintre frati, vru sa accepte, dar nu voia sa-i faca ceva Kyuhyun, care era foarte protector cu ea.
-Copii, o sa fie bine! Matusa mea e foarte iubitoare.Nu ne va face nimic rau.Iar pe tot parcursul drumului, voi conduce eu.Nu va panicati!
Pentru Key, propozitia ,,Nu va panicati!'' nu era decat o confirmare a faptului ca ideea de a merge in New York nu e tocmai buna.
-Daca vom face asta, nu credeti ca ar fi mai bine sa mergem cu avionul? Asa ajungem mai repede! grai blondul, privind-o pe Momo.
Toata lumea fu de acord.
-Stati! Nu am spus ca mergem! interveni Kyuhyun, dar sora sa avea alta idee.
-Ce-ar fi daca noi doi am fugi? Nu stiu unde suntem.
Aceasta ,,aventura'' avea sa se sfarseasca prost din perspectiva satenului, care era cel mai mare din grup.Cand veni mama lui Key sa le mai dea niste suc de rodie, blondul se duse la aceasta si o intreba:
-Mama...pot merge toata vara in New York cu prietenii mei, la matusa lui Momo?
Deja ii era frica de reactia celei care i-a dat viata.Stia ca nu va putea sta departe de ea atat de mult timp.Mereu a fost foarte protectoare cu el, de aceea lui Key inca ii este rusine ca nu s-a aventurat niciodata mai departe de Seul.
-Stiu, i-am facut tatalui tau o promisiune, ca vei ramane mereu langa mine si ca nu te voi lasa singur niciodata, dar...facem de data asta o exceptie.O cunosc prea bine pe Marilenne, matusa lui Momo, deci nu am de ce sa-mi fac griji.
Aventuriera Momo, care era in spatele lui, se simtea mai bine ca niciodata.Key, nu inainte de a-si imbratisa mama, incepu sa sara bucuros.
-Acum, mai avem un obstacol de trecut: parintii nostri! afirma Krystal, dandu-si parul din ochi.
-Ei bine, va urez succes cu minunata intrebare!
Deja cei doi erau siguri ca vor primi din partea parintilor un ,,Nu!'' vehement si vreo luna fara telefoane.Nici macar sa mearga mai departe de scoala nu erau lasati, deoarece pentru dumnealor, invatatura e foarte importanta pentru copii si nu trebuie sa aiba nicio ,,pasiune'' pusa mai presus de invatamant.De aceea, KyuHyun si Krystal cantau pe ascuns.Kyuhyun adora sa cante, lafel si sora sa, care viseaza de mica sa conduca o trupa.Niciodata nu au avut curajul sa le spuna parintilor ce vise au, deoarece nu voiau sa fie judecati pentru ce le place.
Revenind, cei doi merg acasa, unde tatal lor lenevea pe canapea, uitandu-se la stiri despre conducatori si lumea sportului, iar mama era langa usa, tragandu-le priviri acide.
-Ce cautati acasa la ora asta? Stiti ca v-am lasat la Key doar o ora! Voi ati stat mai mult!
Asta era o regula mai veche a casei, pe care cei doi frati au incalcat-o pentru prima oara.
CITEȘTI
Vacanta cu peripetii
Teen Fiction4 adolescenti, Momo, Kyuhyun, Kristal si Key, vor merge in vacanta de vara in New York la matusa lui Momo.Dar cand ajung, nimeni nu stie ce-i asteapta...