Idee begin

14 4 4
                                    

Ik schrijf in de persoon van Lahra.
In het begin is Chole er niet, maar in plaats daarvan Carlos James McHunter. De zoon van baas Xavier.
StarlightGlimmer97

Ik loop het appartement binnen. Over drie dagen zijn de Capitoolverkiezingen. Ik hoop dat Carlos word gekozen. Hij is een kakker en vréselijk irritant! In de kamer. "Serena Williams aan slag, o wat een zet! Een superserve zelfs!" brult de tv loeihard. "Nieuwe tv gekocht met het zakgeld van je pappie?" vraag ik bitsss. "Neuj, komt uit die dozen daar." zegt hij minachtend. "Carlos, dit is de zoveelste keer dat je iets uit de transsportlading pakt!" zeg ik tegen hem. "Je moet daar van afblijven!" ga ik schreeuwend verder. " Jemig, m'n vader pakt hem wel weer in, wat ben jij een bitch!" kaatst hij terug. "Ik ben geen bitch, ik ben dé bitch!" zeg ik. Het is net een voetbalwedstrijd. 2-1 voor mij tot nu toe. Maar hij gaat weer in de aanval. " Sorry hoor, de bitch," zegt het rotjong. Hij grijnst. Maar ik hou zijn flutaanval lang en breed tegen. Ik scoor zelfs vanuit mijn goal. " Voor jou is het mevrouw de bitch!" bijt ik hem toe. 3-2. " Waarom zou ik je zo aanspreken? Vergeet niet dat míjn vader hier de baas is,'' zegt hij pocherig. Nu staat het gelijk. Maar ik ga weer aanvallen. "Van harte gefeliciteerd, ik zou zeggen: koop en taart en ga het vieren!" Ha, 4 tegen drie. Nu heb ik gewonnen. Maar dan komt er een genadeschot van Carlos. Maar dan niet in het goal, maar recht in mijn hart. " Ja, jij zegt wel vaker wat, net zo'n kletskous als je vader, of niet?" Carlos is te weten gekomen dat mijn vader doodging. Voor zijn vader. Carlos' vader was 6 jaar toen mijn vader 19 was. Carlos' vader, die Jason heet, werd gekozen bij de Fight Games. Toen heeft mijn vader de plaats van Jason ingenomen. Maar mijn vader kon niet vechten en had geen verstand van wapens. De eerste dag al was hij vermoord. Daar Stuout Parker. De broer van Jason. Als ik daar aan denk, krijg ik tranen in mijn ogen. Maar ik ren nu niet laf het veld." Mijn vader zou in jouw ogen een held moeten zijn!" schreeuw ik naar hem. Dan komt de baas binnen. "Wat de f*ck is hier aan de hand?" zegt hij laaiend. In zo'n situatie altijd huilen. Altijd. Tranen stromen over mijn wangen. "Hij zegt nare dingen over mijn vader en...en...en hij zegt dat ik een bitch ben en hij wou niet lui...luisteren toen ik zei dat...dat...dat hij geen tv moest uitpakken van de transsportladihihing..." zeg ik heel zielig. "Carlos James McHunter," begint Xavier. Gaat hij naar de de FG (afkorting voor Fight Games)? "Je bent ontslagen!" Ook goed. Zolang hij maar opgerot is. Tering kutjoch.

The Fight Games-Writing Contest Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu