,, Haló?" netušila som kde som , ale vedela som , že po kašli a bolesti nie je ani stopy.
,, Je tu niekto?" spýtala som sa znova.
,, Kayleigh. Dieťa drahé," prudko som poskočila. Kráčala ku mne žena. V dlhom striebornom rúchu a zlatisté vlasy jej plali.
,, Vy ste... Nyx? Bohyňa upírov?" odpoveď mi vyletí z úst.
,, Správne dcéra. Nemám veľa času. Chcem Ťa len o niečo požiadať,"
,, Ako si želáte," poviem úctivo. Nie každý deň stojím pred bohyňou.
,, Buď mojimi očami , ušami , ústami v upírskom svete," povie.
,, Ale ako..?"
,, Kayleigh? Bublinka počuješ?" preberie ma hlas starej mamy. Pomaly otvorím oči.
,, Kde som?" spýtam sa. Zistím , že ležím , ale neviem kde som. Toto nie je dom starej mamy. Je to nejaké čudné miesto.
,, Si v Škole noci," začujem cudzí príjemný hlas. Kráča k nám žena. Má tmavomodré rúcho , gaštanové vlasy v bohatých vlnách a machovozelené láskavé oči.
,, Kto ste?" otázky zo mňa idú.
,, Pomaly bublinka," zasmeje sa stará mama , ,, toto je veľkňažka Neferet. Viacmenej riaditeľka Školy Noci. Kvôli tvojím záchvatom kašľa som Ťa musela urýchlene dostať do Školy Noci,"
,, Dnes sa začína Tvoje štúdium Kayleigh Redbirdová," povie Neferet.
,, Ja som Mirrorová," opravím ju. Moja stará mama je Mallory Redbirdová. Označená mala byť moja mama , Denissa Thonsová , ale asi ju to preskočilo rovno na mňa. Thonsová je preto , lebo tak sa volá môj nevlastný otec.
Ed Thonson. Staršina Ľudskej Viery. Blé. Hrôza a des. A moja sestra , Crystal , čo má 14 a môj brat Ethan , čo má 11 rokov sa snažia byť ako on. Fuj.
,, Tu si môžeš vybrať svoje priezvisko. Nové,"
,, Redbirdová!" vykríknem. Odmietam byť ďalej Mirrorová.
,, Výborne. Si výnimočná Kayleigh. Nyx Ťa obdarila. Pretože Tvoje znamenie je plné," povie. Pozriem do najbližšieho zrkadla. Môj polmesiac sa zmenil na plný. Prepánajána.
,, Problém je , že Kayleigh nemá mentora," ozve sa babka.
Neferet sa úctivo babke uklonila : ,, Ja osobne sa stanem mentorom Kayleigh Redbirdovej," povie vážne.
,, Dôverujem Vám Neferet," poklonila sa aj babka.
,, Mallory Redbirdová bolo mi cťou," povie Neferet.
,, Zverujem Vám svoju bublinku," povie babka a usmeje sa na mňa , ,, maj sa bublinka," pobozká ma na líce.
***
,, Poď Kayleigh. Prevediem Ťa po škole," povedala Neferet a chytila ma za ramená. Viedla ma po škole. Chodby boli normálne školské , ale aj tak z nich sálala tá... neobyčajnosť.
,, Budeš na izbe s dievčaťom čo sa volá River Colová," oznámila mi po chvíli , ,, už vie , že Ťa má čakať," dodala. Super. Snáď budem mať normálnu kamošku a nie ako Orikel. Ozaj , čo je s ňou? Nevidela som ju od vtedy čo...
,, Neferet!" skríkol niekto a vytrhol ma z myslenia. Bežal k nám nejaký mladý upír.
,, Čo sa deje?" otočila sa.
,, Jedno mláďa umiera," povedal. Jemine!
,, Idem," otočila sa ku mne , ,, Kayleigh , musím ísť. Hybaj iba doprava , dobre?" než som prikývla ona aj ten upír išli preč. Iba doprava. To by som mohla dať.
YOU ARE READING
Škola noci
RomanceKayleigh Mirrorová ma ukrutne hnusný život. Jej rodičia sa rozviedli a ona ostala žiť s mamou , ktorú občas nazýva Cruella , pretože jej nevlastný otec schvaľuje násilie voči deťom. Neustále však navštevuje svoju starú školu , kde sa nemôže zbaviť s...