1: Coffe hate

931 31 8
                                    

Lucia's synsvinkel

*DIIIIIIIIING* jeg slog hånden op til panden ved lyden af min røv syge vækkeur ( hader det, det skal ik have lov til at vække mig kl 6 om morgen mere!) Da jeg prøvede på at vende mig om på siden, indså jeg da at jeg lå helt ude på kante så jeg røg ned fra sengen af "AV FOR FUCK I JUSUS UNDERTØJ" og her lå jeg så, ned på gulvet med kun en time til jeg skulle møde på arbejde, kun i ført undertøj._.

Efter en halv time, hvor jeg spiste morgen mad, taget tøj på ( som bestod at en blå silke t-shirt med v-neck og et par stramme jeans, så var jeg total læks)og lagt den daglige make up var jeg klar til at gå ned til metroen som gik om..... 2 MINUTTER! For gad sacke! Run bitch ruuuuuun! Jeg løb som aldrig før. Det skal ik være en hemmelighed at jeg ik er den mest aktive pige på jorden. Endelige nåde jeg metroen! Lige da døren til toget skulle til at lukke tog jeg min ene sko af og af satte den mellem dørene så de gik op igen, og jeg kunne hoppe ind! Ja jeg hoppede ind i toget. Sådan et rigtig spiderman hop! Så yndefyldt!

Jeg åbnede døren ind til den lille kaffe shop, og en lille klokke lyd lyder stille. Jeg kigger hen på Jake med et spørgende ansigt, da her er helt fyldt med piger. Altså det er normalt der er mange mennesker, men flest gamle mennesker og ik unge på hvad ved jeg, 13-16 år? Nå men jeg får da en maaaaase at lave i dag, right? " Din uniform ligger omme bag ved, og venter på dig" swuuuus og så blev jeg revet ud af mine tanker, sejt ik? Nej okay? "Luuuucia, kom igang!" Easy tiger, on my Way! Jeg skubbede dør op ud til baglokalet, og et syn mødte mig! Mela og Alez stod og åd hinanden! Så self skal jeg sige noget smart som " Æd dog Jesus Kristus underbukser i stedet for, for gad sacke!" De vendte sig om med et sjovt ansigtsudtryk og så flækkede de af grin.

"Jake er der et bord jeg kan tage imod bestilling ved?" Sage jeg og kiggede lidt rundt efter et " Ja lige der over, ved blondie" svarede han og pegede over mod et bord med en blond dreng " De skal have 5 varm kakao" "yes boss, hvad de ønsker skal de få!" Whuuuuhuu jeg lød lige som sådan en lille tjener ting for kongen! Kakao maskine virkede helt fab, ja jeg sagde lige fab og jeg er stolt af det! Så jeg fik hurtig lavet 5 kopper varm kakao. Jeg åbnede døren med ryggen og så skete det der ik måtte ske. Der var en der gik ind i mig så jeg tabte kakao ud over personen...

Harry's synsvinkel

Jeg gik og ledte efter toilette, da jeg så en dør der måske var der ud til. Men nej, den var ud til køknet.og lige da jeg åbnede døren kom der en ud. lidt efter kunne jeg mærke det svide mod min hud pg lugte kakao, da indså jeg at personen havde spildt ud over mig! Selveste Harry Styles! Jeg kiggede op og så en pige som ville have været fantastisk smuk, hvis hun ik havde spildt ud over mig! også kom det, mit bitch flip " HVA FANDEN LAVER DU

? ER DU KOMPLET DUM ELLER HVAD?!" Hun kiggede skræmt på mig, med helt store øjne "u-u-und-sky-skyld hr. Styles" stammede hun. men seriøst? hr. Styles? hvor gammel er hun lige?60? "Prøv lige at se den giga plet på min hvide trøje!" sagde jeg og pegede ned på den hvide t-shirt jeg havde iført mig i dag. Den store brune kakao plet var ik lige blevet mindre, kun støre...

" Jeg foreslår at du fyre hende! NU!"

Jeg kiggede surt op på pigen der tabte kakao ud over mig, og så hun have tåre i øjene? Hun grad? jeg mærkede en hånden på min skulder og hørte så Louis sige " Du behøver ik fyre hende, det kunne ske får alle. Jeg tror os Harry gerne vil sige undskyld, ik?" Hvad? sagde han lige det? næææ det tror jeg ik lige. " nå men ?" sagde Louis men pigen sagde hurtig "Lucia James" hvad hed hun det? hun ligner mere en Sara, you know sådan en snob? " Ja Lucia, her har du vores nummer så kan du ringe, når du gerne vil have en undskyldning, okay? HVAD! det sagde han bare ik! "næ jeg siger ik undskyld! glem det!" Lucia kiggede på mig med store øjne da hun hørte hvad jeg sagde. "Harry... undskyld Lucia men du ringer bare" og efter det trak Louis mig bare ud af den lille kaffe shop, uden jeg fik min kakao! Typisk...

Så kom første kapitel! hvad syntes i? nå pyt med det! I DONT CARE, I LIKE IT! hæhæhæh nå men håber i bliver ved med at læse!

-Sofie•

Coffe love | One direction.Where stories live. Discover now