Faith pov.
M-am trezit la ora 9:45. M-am imbracat in haine sport si am iesit la alergat. Am intrat inapoi in casa si am luat micul dejun. Cameron a intrat in salon si mi-a zis:
-La multi ani domnisoara Faith!
-Multumesc Cameron. Ce ai la spate?
-Ce? Acest pachet?
-Da...am zis eu schitand un zambet. Sigur era pentru mine.
-Este pentru dvs. Va rog,deschideti-l acum.
L-am deschis si am vazut cel mai dragut lucru.
-Un husky! Am exclamat eu! Aw! E asa dragut!! Multumesc Caemron! Am zis eu luandu-l in brate.
-Cum il cheama?
-Hmm...ce zici de Kevin?
-Suna dragut. A zis Cameron zambindu-mi.
-Chiar imi place. O sa ai grija de el cat voi fi plecata in tabara?
-Sigur ca da.
-Multumesc,Cameron! I-am zis zambindu-i dupa care am urcat in camera mea. Ma uitam in ogkinda si mi-am zis:
-De acum o sa ai 17 ani,ai crescut!
Pana la urma eu ador sa imi petrec ziua alaturi de cei dragi mie. Ma simt speciala si ador asta. Sentimentul ca lumea te apreciaza si ca sunt acolo pentru a-ti face tie pe plac este...placut. Ador ca lumea sa ma observe.Amy pov.
M-am trezit si i-am gasit pe Abigail,Lindy,Jonas,Josef si pe mama la min ein camera.
-La multi ani! Au tipat ei intinzandu-mi o cutie ambalta foarte dragut.
-Multumesc! Acum iesiti va rog afara din camera mea!?
Au plecat dupa ce mi-au zis ca o fac doar pentru ca este ziua mea. Tot ce vreau este sa stau toata ziua inchisa aici. In aceasta zi,tatal meu nu numai ca m-a abandonat pe mine,ci si pe mama,care ar fi fost in stare sa moara pentru el. Mama mea este o persoana minunata. Ceva in adsncul inimii imi spune ca gresesc la acest capitol insa,refuz sa imi inchipui ca mama mea ar fi rea. Ce a facut rau,huh? Am deschis cutia. Era o bratara de argint cu o nota muzicala. Langa ea era un bilet. Era de la...Josef?Intre timp,la Madlyn acasa...
-Haide,trebuie sa îi spui,Maddie!
-Nu mai imi spune asa!! Se rasti Madlyn la baiatul de mai devreme.
-Mare branza! Esti sora vitrega a lui Jack Crossley! Oricum de ce ai luat numele mamei de familie,al mamei taka?
-Ca sa nu spuna lumea ca suntem frati,Jack! A zis aceasta mai nervoasa ca mai devreme.
-Aha. Ce parere are deci Amy despre mine? A zis Jack asteptand ca Madlyn sa îi spuna ceva in genul " e topita dupa tine!"
-Hmmmm...cum sa o zic ca sa sune frumos?! Gata,stiu! A zis ca te considera un imbecil care nu resoecta spatiul personal al oamenilor!
-Ai zis ca o sa o faci sa sune frumos.
-Am facut-o. Nu vrei sa stii varianta originala.
-Haide,spuen-mi! Pot rezista!
-Esti mult prea mic pentru a auzi astfel de cuvinte,Jack! A zis Madkyn batandu-l prieteneste pe umar apoi pleca.
-Sunt mai mare ca tine! Tipa Jack catre sora lui vitrega.
-Nu conteaza! Se auzi dupa o scirta pauza vocea calda a lui Madlyn.Faith pov.
O jumatate de ora pana la petrecere. Parul mi l-am facut,sunt perfecta,adica imbracata perfect si machiajul emu este discret. Perfect. Am coborar in salonul principal al casei mele unde urma sa imi intampin colegii si prietenii.Amy pov.
-Hey,Mad! Ce faci?
-Bine. Tu cum te simti azi 17?
-Bine. Cred.
-Cum adica(,)"cred"? Intreba speriata Madlyn
-As vrea sa se intample ceva tare azi.
-Hai sa mergi cu mine la mall sa iti iau ceva si sa sarbatorim!
-Hmmm...nu stiu ce sa spun...am zis eu chiar daca ador sa merg la mall.
-B ada. Vei veni. Ne veden in 30 de minute in fata casei tale.
-De ce nu a ta? E mai aproape de mall! Alo?! Madlyn?! Mai esti acolo?
A inchis. Mi-am zis eu. M-am dar jos din pat si mi-am pus la mana bratara de la Josef. Nu era chiar atat de rea. M-am imbracat cu o pereche de blugi negrii,o bluza de dantela albastra,in picioare mi-am lust tenesii. Parul mi l-am lasat pe spate. Mi-am pus cerceii mei argintii pe care scrie "love" si mi-am luat o geanta si am plecat. I-am zis mamei unde ma duc si am plecat. Madlyn era deja in fata. Am plecat spre mall unde m-a tsrat prin toste msgazinele de moda posibile.Faith pov.
Soneria de la usa se auzi. Cameron a deschis. Era Skykar. A venit la mine si m-a imbratisat.
-La multi ani! A exclamat.
-Mersi! Cadoul i l-am dat lui Cameron sa il puna pe masa de cadouri. Au venit si mai multi invitati. Cameron a fost chemat de mama isr soneria se auzi. Am plecat sa deschid. Era Ryan.
-La multi ani! A zis el.
-Mersi. Am luat cadoul de la el si l-am pus pe masa.
Am plecat apoi pe ringul de dans unde Skylar m-a intrebat daca am vazut cand a venit Melanie. Eu ma uitam dupa Cameron care tot il fugarea pe Kevin. Stai asa!! Cum adica Melanie a venit la petrecerea mea?! Am plecat sa o caut si am gasit-o in camera mea. Se pare ca imi umbla in cutia de bijuterii. Stiam si ce cauta. Mereu a vrut un colier asemanator cu al meu. Am venit in spatele ei si i-am zis:
-Cautai asta?
-Ah...Faith! A zis ea schimbadu-si vocea intr-una pitigaiata. -Nu fac epe nestiutoarea!
-Da! Asta cautam! Multumita? A zis ea imitand un plans. Am vrut sa merg sa o dau afaravdar chiar in acel moment se anunta tortul. Am coborat la tort. Dupa ce invitatii au plecat,mi-am facut un dus,mi-am asezat lucrurile (mai bine zis cadourile) si am iesit pe afara cu Kevin. Dupa asta,am intrat in casa si m-am aruncat pe pat. M-am spalat din nou si apoi am adormit.Amy pov.
Dupa ce am plecat de la mall,am ajuns acasa unde dupa ce m-am spalat si am mancat,am adormit.Inca un capitol. Stiu ca este cam lipsit de actiune,insa nu am avut inspiratie. Sper sa va placa!
CITEȘTI
Sora Mea Pierduta
Teen FictionLa nastere,Faith si Amy,doua surori gemene sunt despartite la nastere din cauza unei crize de gelozie a unei femei. Doua surori gemene ce vor trai separate si vor avea doua vieti radical diferite. O tabara le-ar putea aduce familia din nou impreuna.