FLYING BACK TO THE PRECIOUS TIME

438 30 9
                                    

Anneyeong...

KT HCs ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား fan-fiction ကိုႏွစ္ၿခိဳက္ၾကမယ္လို႔ထင္ပါတယ္...

⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

အာ့ဒီအတြက္ေၾကာင့္ ဒီတစ္ေခါက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Galaxycool guy ႀကီး ေမြးလမွာအမွတ္တရအေနျဖင့္Taoris fiction book ကို ထုတ္ေဝမွာျဖစ္ပါတယ္...

➡ficbook ရဲ႕ title ကိုေတာ့

FLYING BACK TO THE PRECIOUS TIME

လို႔ေပးထားပါတယ္ေနာ္...

➡Published date ကေတာ့ Nov:1-15အတြင္းထြက္မွာပါ... (ယခုမွစရင္ ေနာက္၃လေက်ာ္မွာထြက္မွာပါ)

➡Ficbook ရဲ႕ Size ကိုေတာ့ A4 size ျဖစ္ၿပီး ေလာေလာဆယ္ကေတာ့ အုပ္တစ္ရာ အထိကန္႔သတ္ဖို႔ရည္ရြယ္ထားပါတယ္...( order အနည္းအမ်ားကိုလိုက္ၿပီး အုပ္ေရ အတိုးအေလ်ာ့လုပ္သြားမွာပါ...)

➡Ficbook အျပင္ gift အေနနဲ႔ 2017 KrisTao mini calendar တစ္ခု ကိုလည္းထည့္သြင္းသြားမွာပါ...

➡Fiction bookရဲ႕ေစ်းႏႈန္းကိုေတာ့ Photobook တုန္းက silver ver ေစ်းနဲ႔တူညီစြာ 6800 လို႔သတ္မွတ္မွာျဖစ္ပါတယ္...

➡author အေယာက္ ၂၀ ရဲ႕ fiction မ်ားပါဝင္မွာျဖစ္ပါတယ္...

➡fiction book ကို Prepaid system အေနနဲ႔ျပဳလုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္... (admin ေတြမွာစိုက္စရာ မန္းနီးမ႐ွိလို႔ပါ... ဤကားစကားခ်ပ္)

➡အထက္ပါအေၾကာင္းအခ်က္အရ prepaid system အတြက္ နက္ျဖန္ မွစ၍ ဘဏ္မွေငြလဲႊ၍ျဖစ္ေစ... admin တင့္မ်ိဳးမ်ိဳးလြင္ အျပင္တြင္ ထိုင္ေပးႏိုင္သည့္ ေန႔တြင္ လူကိုယ္တိုင္လာေရာက္ ေပး၍ျဖစ္ေစ order မွာႏိုင္ပါသည္... အပတ္စဥ္စေနေန႔တိုင္းစာရင္းမ်ားကို ဒီgroup တြင္တင္ျပသြားပါမည္...

➡oct 1 သည္ prepaid deadline ျဖစ္ေသာ္ျငား ေစာလႊဲလို႔လဲရပါသည္... ေနာက္က်လႊဲလဲ စာအုပ္မထုတ္မခ်င္း order တင္ႏိုင္ပါသည္... (ျဖစ္ႏိုင္ရင္က ျမန္ျမန္တင္ေပးေစခ်င္ပါသည္... LOL...)

➡KT Fiction book ကို ဒီ group မွပထမဆံုးထုတ္ဖူးတာျဖစ္ပါတယ္... အရင္ PB တုန္းက လာေမးၾကတဲ့သူမ်ားတာကတစ္ေၾကာင္း... galaxyႀကီး ရဲ႕ေမြးေန႔အတြက္အမွတ္တရ တစ္ခုခုျဖစ္ေစဖို႔ ရည္ရြယ္တာကတစ္ေၾကာင္းနဲ႔ လုပ္ဖု႔ိစိတ္ကူးထားတာျဖစ္ပါတယ္...

➡fiction book မွရ႐ွိလာမယ့္ ေငြေၾကးအျမတ္အစြန္းကိုလည္းနည္းသည္ျဖစ္ေစ...မ်ားသည္ျဖစ္ေစ WU YIFAN ေမြးေန႔အမွတ္တရအျဖစ္လႉဒါန္းသြားဖို႔စီစဥ္ထားပါတယ္ေနာ္...

➡ရန္ကုန္မွအပ မွာယူသူမ်ားအေနျဖင့္ ကားဂိတ္အထိပို႔ေပးပါတယ္လို႔... ☺☺ အားမနာတမ္းမွာႏိုင္ပါတယ္...

➡အရင္PBထုတ္တုန္းက မသိလိုက္သူမ်ား႐ွိခ့ဲပါတယ္...ယခုတစ္ေခါက္ အဲ့ဒီလိုမျဖစ္ရေအာင္ ေက်းဇူးျပဳ၍ KT ficbook ထုတ္ရင္ေကာင္းမွာပဲလို႔ေတြးမိသူမ်ားအတြက္ မဝယ္လိုက္ရမ႐ွိရေလေအာင္ သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္းလက္တို႔ေပးၾကပါေနာ္..(share ႏိုင္ပါတီ)

➡ဤ post ေအာက္တြင္ျဖစ္ေစ... admin မ်ားထံတြင္ျဖစ္ေစ စာရင္းေပးထားႏိုင္္ၿပီျဖစ္ပါေၾကာင္း သတင္းေကာင္းပါးအပ္ပါသည္... ❤❤❤❤❤❤

...

...

FLYING BACK TO THE PRECIOUS TIMEဆိုတဲ့ title ေလးအတိုင္း fictionေတြဖတ္ရင္းအတိတ္ကို တစ္ေခါက္ေလာက္ ပ်ံသန္းၾကည့္ၾကရေအာင္လား KT HCs တို႔႐ွင့္...

✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

Admin မ်ားရဲ႕ fb acc ​ေတြက​ေတာ့

၁.မိကအဲမြန္​း

၂.တင္​့မ်ိဳးမ်ိဳးလြင္​

၃.meigenigalaxy namesischaw

၄.​ေမက်ိတာအို

ကြၽန္​မတို႔ရဲ႕ Time fly with roses:6800 page မွာလဲ ၀င္​​ေရာက္​ ၾကည္​့႐ႈႏိုင္​ပါတယ္​႐ွင္​

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ကြၽန္​မရဲ႕သူWhere stories live. Discover now