1

119 2 3
                                    

Ahoj, jmenuju se Nicola Pokorná a je mi 17let a bydlím ve vesničce kousek od Prahy v rodinném domku a o dvě ulice dál bydlí moje nejlepší kamarádka Natálie Součková a rádi sledujeme Youtube.(Jména nejsou pravdivé teda myslim:D) 


Právě večeřím z mamkou a taťkou a najednou mi cinkne telefon, který oznamuje zprávu od Natky.

Rychle jsem dojedla a běžela do svého pokoje si zprávu přečíst, když jsem jí otevřela nahrnul jse mi obrovský spam od Natky .

Nat:"Neuěříš co mám

Nat:Jsi tu vůbec

Nat:Tak mě teda ignoruj

J:Coje nemusíš talhle spamovat byla jsem na večeři

Nat:Chceš tedy vědět co mám?

J:jo dělěj

J:nebo přijď knám a řekneš mi to

Nat: ok Za 15 min. jsem tam

odložila jsem si telefon na parapet od okna a šla dolů čekat na Natku.

Asi  za 10 min. přišla chytla jsem jí za ruku a běželi ke mě do pokoje posadily jsme se a hned jsem se jí začala vyptávat co mi chctěla.Ona jse otočila ke mě zády a šáhla do svého vaku a vytáhla V.I.P vstupenky na Utunering hned jsem začala pištět.

Asi po chvilce jsme se uklidnily a já jsi vzala jednu vstupenku a dozvěděla jsem se od Natky že už je to zítra a rovnou jsem se zteptala jestli u mě přespí Natka souhlasila a pochvilce jsme šly k ní pro věci.

 U ní jse zeptala svých rodiču a ty souhlasili vyběhli jsme na horu a zbalili plnou tašku věcí jelikož její rodiče pojedou na 2 týdny do zahraničí kvůli práci. Natka se rozloučila s rodiči a vyšli jsme zpět k nám.

U nás jsme se vyfotila na naše Apply a dali to na insta. Na večeřily jsme se a udělaly večerní higienu a šli spát. 

                                               Ráno

Ráno jsem se probudila jako první a rychle jsem se podívala na mobil a jelikož bylo 11:30 rychle jsem probudila Natku ta vyskočila ke skříni a začala hledat oblečení a já jsem se kní ihned přidala.


já jsem si na sebe vzala džínovou košili a černé uzké džíny a ktomu Vans

Natka jsi vzala modré triko z nápisem Holli ster a šedé shortky a šedivé vysoké tenisky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Natka jsi vzala modré triko z nápisem Holli ster a šedé shortky a šedivé vysoké tenisky.

Natka jsi vzala modré triko z nápisem Holli ster a šedé shortky a šedivé vysoké tenisky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme se oblékly podívala jsem se na svůj mobil a bylo přesně 12h. řekla jsem to Naty a do vaku jsme si dali potřebné věci a utíkaly na autobus.

Přiběhli jsme jen tak tak a jeli jsme směr Praha.V Praze jsme vystoupily a šli na metro, kterým jsme jeli do Letňan.

                                                          Na utuberingu

Když jsme vešli do prostoru kde jse to konalo já jsem chtěla jít jinam a Naty taky tak jsme se dohodly že jsi zavoláme a rozzešli jsme se.Já jsem hlavně rychle chtěla najít záchodky rychle jsem běžela a narazila do někoho a upadla na zem.  POŘÁD MŮJ POHLED

"Promiň já nechtěl jsi v pohodě " 

"jojo jsem může zato moje blbost neměla jsem utíkat"

"Nene můžu za to já nedával jsem pozor" 

kočně jsem se zvedla a uviděla Vadima začalo mi hrozně bušet srdce.


"Nechceš jit semnou do backstage?" 

"Jasně moc ráda"

TÁK COOO LÍBIL JSE VÁM TENTO DÍL? BRZY OČEKÁVEJTE DALŠÍ .

Youtube LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat