Koç Burcu 2016 İş Hayatı
Sevgili Koç burcu, 2016 yılının gelmesiyle beraber iş hayatınızda hareketlilik gözle görülür bir şekilde artmaya başlayacak. Yılın ilk günlerinden, ilk yarısına kadar enerjinizi doğru kullanmalısınız. İş hayatınızın sizden çaba bekliyor olması bir gerçek. Çalışmalarınızda olumlu sonuçlar almak istiyorsanız, doğru kararlar almalı ve doğru adımlar atmalısınız. Yılın belirli dönemlerinde canınızı sıkacak ve keyfinizi kaçıracak iş gelişmeleri olabilir. Bazılarınızın yüklü miktarda beklediği parada gecikmeler yaşanabilir. Zaman zaman çalışmalarınızın karşılığını alamayacaksınız ve bu nedenle harcamalar konusunda dikkatli olmalısınız.
2016 yılında gelir ve giderler konusunda bir denge yaratmalısınız. İkisi arasında dengeyi kurmakta başarısız olursanız, 2016 yılında maddi olarak zorluklar yaşayabilirsiniz. Nisan ayında, birlikte çalıştığınız kişilerle aranızda istenmeyen sorunlar meydana gelebilir. Haziran 2016'dan sonra maddi konularda güzel gelişmeler olacak. Çabalarınızın ve çalışmalarınızın karşılığını almaya başlayacaksınız. İşleriniz açılacak ve beklediğinizden daha fazla çevreyle çalışmaya başlayacaksınız.
Koç burcu, 2016 yılının ikinci yarısında iş hayatınızda düzen görünüyor. Bu dönem içerisinde ileriye dönük yatırımlar yapabilir ya da giderinizden fazla olan parayı birikim için kullanabilirsiniz. Yılın ilk yarısında karşınıza çıkan sorunlar yavaş yavaş ortadan kalkmaya başlayacak. İstediğiniz ve beklediğiniz fırsatlar Haziran ayından sonra gelmeye başlayacak. Fırsatları doğru değerlendirerek, birikimlerinizi daha da artırabilirsiniz.
2016 yılının ikinci yarısında maddi anlamda güç sizde olacak. Finansal olarak kendinizi rahat hissedeceksiniz. Başarıya ulaşmanız daha da kolaylaşacak. Girişimlerinizi doğru yaparak çok daha iyi bir konuma gelebilirsiniz. Uzun süredir iş arıyorsanız, 2016 yılının ilk günlerinde bu durum tersine dönebilir. Koç burcu, 2016 yılında zaman zaman iş hayatınızda sıkıntı yaşayacaksınız ancak yılın genelinde karlı çıkan taraf siz olacaksınız.
Koç Burcu 2016 Sağlık
Sevgili Koç burcu, 2016 yılında kendi sağlığınızdan çok sevdiğiniz kişilerin sağlık durumuyla ilgilenmek zorunda kalabilirsiniz. Özellikle sağlık durumuyla ilgili maddi sorun yaşayan kişi veya kişilere destek çıkmak isteyeceksiniz. Söz konusu sizin sağlığınız olduğunda da dengeli beslenmeniz gerekiyor. Aşırıya kaçmanız, gereksiz ve verilmesi güç kilolar almanıza neden olabilir. İlerleyen yaşlardaysanız, abur cuburlardan olabildiğince uzak durmalısınız. Kalbinizi ve vücudunuzu gereksiz yere yormamaya çalışın.
Koç burcu, 2016 yılının ikinci yarısında özellikle mideniz hassaslaşmaya başlayacak. Değişen hava koşulları da ufak tefek sağlık sorunları yaşamanıza neden olabilir. 2016 yılında elinizden geldiğince spor yapmaya çalışmalısınız. Zaman zaman iş hayatınız ya da özel hayatınızdan kaynaklı gerginlikler yaşanacak ve bu da sizin üzerinizde olumsuz bir enerjiye dönüşecektir. Üzerinizde bulunan negatif enerjiyi en aza indirmek için hobilerinize zaman ayırın. Size neyin iyi geldiğini iyi biliyorsunuz.
Dikkatli olmalı, uykunuzu yeterince almalı ve doğru beslenmeye özen göstermelisiniz. Kendinize katı kurallar koymayın. Ufak kaçamaklarınızı da spor yaparak gizleyebilirsiniz. Koç burcu, 2016 yılında siz kendinize dikkat ettiğiniz sürece sağlık durumunuz size sıkıntı yaratmayacaktır.