SIRRIN ORTAYA CIKISI

75 3 0
                                    

Ders bitmisti. Kate Vital ile ayni siniftaydi. Okul cikisi Vital'i bir koseye cekip ne yaptigini anlamaya calisti

-Selam Vital.

-Selam. Sanırım aynı sınıftaydık

-Evet.Ben Kate

-Eee kate bunlari soylemek icin mi beni kenara cektin der ve sinsice gulumser.

-Hayir Vital sadece okula geldigin ilk gunden yarattigin sacma kargasanin nedenini sormak icin..

-Hmm.. Anladim ama ben kargasa felan yaratmadim sen neden bahsediyosun Kate . Yoksa sende butun kizlar gibi cazibemden etkilenip benimle konusmak icin bu sacma konuyu mu uydurdun?

-Sen neden bahsediyosun.(Sinirli ve yuksek sesle)

-Guzel oldugun kadar ukalasin birde cabuk anlamayi denesen .. (tekrar sinsi bir gulumseme)

-Bak Vital bugun senin yuzunden kac kisi kavga etti. Bi havalara girmissin butun kizlari etrafina topluyosun sacma seyler soyluyorsun, sonra onlara tip tip bakiyorsun amacin ne ?

-Haaa su sevgililerinden ayrilan kizlar. Mm.. dert etme onlari yarin tekrar barisirlar :D

-Uff . (icinden ) umursamiyo gerizekali.

-Hayir katecim umursuyorum ama ben onlara boyle birsey yapmalarini soylemedim anliyo musun ?

Kate sasirmis bir sekilde:

-Amaaa aaaa amaaa buuuu...

-Yarin sinifta gorusuruz kate.

-Bi bi bir dakika. Du du duu duuuurrr .(vitalin kolunu tutar ve..)  Se see seen bunu na na nasssiiilll

- Istersen kekelemeni gecirmek icin seni bir kursa yazdiralim cok zorlaniyosun.

Der ve gider Vital. Kate saskin bir sekilde ben bunu sadece dusunmustum o nasil yaniii yanii nasil bunu duyduuu. Delirmek uzereydi Kate. Eve geldi ve direk yatagina uzandi.

-Bu cocukta birsey var ve benim bunu cozmem lazim ddi. Dusunmeye basladi ve o arada yavasca uykuya daldi.

arkadaslar okuyucular artmaya baslamis. hepinize tesekkur ediyorum. lutfen yorum birakin. sinav haftasi oldugundan bolumler gec geliyor kusura bakmayin :))

Benim İçin ÖlWhere stories live. Discover now