ပထမဦးဆံုး exo fanfic ျဖစ္သလို Yaoi fanfic ေလးပါ စိတ္ဝင္စားဖို႔ မေကာင္း႐င္လည္း တတ္ႏိုင္သေလာက္ ဖတ္ၿပီး သေဘာက်ေပးၾကရင္ ေကာင္းမွာပဲ လို႔
"မင္းသားေလး မင္းသားေလး"
Baek: "အာ လန္႔လိုက္တာ Yoo အမတ္ႀကီးရာ ေျဖးေျဖးဝင္မွေပါ့ လုိင္နာလိုင္းေတြ မညီပဲေနေတာ့ မွာပဲ"Yoo:" arr ေတာင္းပန္ပါတယ္ မင္းသားေလး ဒါေပမယ့္ ညႀကီးမိုးခ်ဳပ္ ဘယ္ကို သြားမလို႔လဲ"
Baek: " ဘယ္သြားသြားေပါ့ လူကိုစစ္လားေမးလား မလုပ္ပါနဲ႔ မႀကိဳက္ဘူး ေနပါဦး လာတာ ဘာကိစၥလဲ"
Yoo: "Arr ေကာင္းကင္ရဲ႕ အ႐ွင္သခင္ မင္းႀကီး ႂကြခ်ီလာလို႔ပါ"
Baek" ေအာ္ ဒါေလးမ်ား ...ေန ေန ပါဦး ဘယ္သူ ဖခမည္းေတာ္ ႂကြခ်ီလာတယ္ ဟုတ္လား ဘာကိစၥပါလိမ့္"
~~~~~Yixing:" သားေတာ္ baekhyun"
Baek:"ဖခမည္းေတာ္ ညႀကီးအခ်ိန္မေတာ္ ဘာကိစၥရိွလို႔လဲဟင္"
Yixing:"ဘာကိစၥရမွာလဲ ကဲ ေနာက္လိုက္ေနာက္ပါ အပ်ိဳေတာ္ေတြ အမတ္ေတြ အကုန္အခန္းထဲကထြက္ ငါကိုယ္ေတာ္ မင္းသားကို ေျပာစရာရိွတယ္"
ရိွသမ်ွ လူ အဲေလ နတ္ေနာက္လိုက္ေနာက္ပါေတြ အကုန္ထြက္သြားၿပီးေတာ့မွ
Yixing:" Yaa Byun Baekhyun မင္းသားစုတ္ ဟမ္ ....ငါ့မွာေတာ့ ရိွစုမဲ့စု ဒီသားေတာ္ေလး တစ္ေယာက္ေမြးထားမိပါတယ္ ဒင္းက..... ျပႆနာ႐ွာတာ ၿပီးမၿပီးႏိုင္ေတာ့ဘူး"
Baek:" အယ္ ျဖစ္ရေသး ခမည္းေတာ္ဘာသာ မယ္ေတာ္ suho နဲ႔ မႀကိဳးစားလို႔ သားတစ္ေယာက္ပဲရတာ က်ေနာ္နဲ႔ မဆိုင္ဘူးေလ.......
အဲ့လိုမျဖစ္ေစခ်င္ရင္ မ်ားႀကီးေမြးေပါ့ ဘာလဲ မယ္ေတာ္က တူတူ လာမအိပ္နဲ႔တဲ့လား"Yixing: "ေအးကြ..... အခုတေလာ ဘာေတြစိတ္ေကာက္ေနမွန္းမသိဘူး အခန္းထဲကို အဝင္မခံေတာ့တာ"....
Baek: "သိပါ့ အဲ့ဒါေၾကာင့္ သားေတာ့္အခန္းလာၿပီး ျပႆနာလာ႐ွာတာမလား မယ္ေတာ္ လာတားေအာင္...."