Tineke , Koen , Brigitte en Eric hebben een auto gevonden op de parking waar een vrouw zelfmoord gepleegd heeft . Haar vriend eigenlijk ex vriend want hij had het de dag ervoor uitgemaakt omdat hij bedreigingen kreeg van de broer van Layda . Hij was helemaal overstuur en waar haar zien. Maar dat mocht niet van Brigitte ze zij dat dat nu niet de beste oplossing is . En dan zei Karl de vriend van layda oké ik ga werken. Maar Brigitte vond dat geen goed idee en wou hem thuis afzetten maar hij ging gewoon verder en dan vroeg Eric nog van waar werk je ? En hij antwoordde hier ergens bij een wijnhandel . Toen was hij vertrokken met auto en toen gingen tineke en Koen naar Brigitte en Eric en toen zeiden ze dat ze afscheidsbrief gevonden hadden voor Karl. En Brigitte zei das dieje die hier juist geweest is . Tien besloten tinekee en Koen om daar naar toe te gaan. Toen ze daar aankwamen vroegen ze waar is Karl en dan zei de persoon achter de toog dat hij op zijn bureau was maar dat hij zich wel raar gedraagt . Toen waren ze boven op zijn kantoor gaan kijken maar daar was gij niet. En toen kwam de persoon achter de kassa en zei dat klanten iemand op het dak hebben zien staan dus tineke en Koen lopen naar boven . Daar stond Karl hij was woedend en wou van het dak springen. Tineke begin er met te praten en toen zei ze van je wilt niet dood je wilt gewoon dat dat gevoel stopt. Toen deed Karl zijn vest uit. Tineke zei Karl , Layda heeft een brief geschreven wil je hem lezen . Karl draait zich om en leest de brief en gaat op de grond liggen en toen zei tineke ' we gaan iemand zoeken die met u gaat praten . Karl ging mee naar beneden met Koen en Tineke en tien werd hij naar mensen gebracht om mee te praten slachtofferhulp .