היום זהו יום עבודתה הראשון של אמה במשרד S.O.H , היא בחיים לא התרגשה כמו יום זה. היא יכלה לעבוד במקום זה גם לפני 3 שנים כאשר השתחררה מבית הספר לעולם הפתוח אך ההורים שלה, שהם במקרה מנהלי החברה לא ריחמו עליה . במהלך כל חייה של אמה הם אמרו ''מתנות אף פעם לא מגיעות בחינם'' . משפט זה הוא משפט שמלווה אותה במהלך כל חייה , לפני קבלת התפקיד שבו אמה נמצאת עכשיו - סגן מנהלי החברה , היא ניסתה להתקבל לתפקיד בכל הזדמנות שהייתה לה , אך בכל הפעמים האלה היא נכשלה ובכל כישלון היא נזכרה במשפט שבו אמרו לה הורייה והיא לא ויתרה.
במהלך 3 השנים האחרונות היא עבדה בעבודות שונות , כי היא ידעה שמאז שהיא תסיים את הלימודים ותגיע לגיל 18 הורייה יפסיקו לממן אותה, למרות שהיא עדיין גרה בדירה של הוריה. היא ידעה שזה לא בגלל שהם לא אוהבים אותה , או שהם מזניחים אותה , היא ידעה שזה בגלל שהם מלמדים אותה להיות אדם עצמאי ושהם מכינים אותה לעתיד . ולכן היא אף פעם לא התלוננה.
אז היום אמיליה הרפר , בת 21 עשתה צעד גדול ומשמעותי עבורה. בגיל כל כך צעיר היא מוותרת על כל חיי הבילוי שלה וצועדת לפתח הבניין הגדול בעל 48 הקומות - משרדי S.O.H בגאווה גדולה , וזהו צעד גדול להגשמת כל חלומותיה של אמיליה והוא להיות היורשת ההבאה של הוריה ולשמור על השם הטוב של החברה.
''זה תפקיד לא פשוט בכלל , את מודעת לכך , לכל המכשולים שעלולים להיות בדרך ?'' שאל אותה אביה
''אני יודעת אב-''
''פה לא קוראים לי אבא , פה קוראים לי אוסקר הרפר , או מר הרפר.. או בוס '' הוא מיד קטע את דבריה
''נכון , מצטערת שכחתי לגמרי .. מתי יגיע השותף שלי ? '' אמה שאלה בסקרנות , מחכה לבואו של השותף שלה
מכייון שלחברה יש 2 מנהלים , אוסקר ושרה רוצים לשמור על מסורת זו , על כך שיהיו 2 יורשים, גבר ואישה , ועד ש2 הסגנים יהיו מנהלי החברה הם צריכים לעמוד בצמוד זה לצד זה . גם אם ירצו בכך וגם אם לא
''הוא התקשר אליי לפני 10 דקות והוא אמר שיגיע תוך רבע שעה , כלומר עוד בערך 5 דקות מעכשיו, בינתיים עד שהוא יגיע הרשי לי להראות לך את משרדך '' אביה של אמה אמר והיא התלוותה אליו , שנייהם נכנסו למשרד .ריח של ניקיון הציף את המשרד החדש . בנוסף היו 2 שולחות לבנים אחד בצד החדר והשני בצד השני . חלונות עצומים מכסים קיר שלם של המשרד ובכך יש תאורה טבעית למשרד , בנוסף יש את כל הציוד המשרדי וגם יש פלזמה בגודל 75 אינץ' וכורסה לבנה ממול.
''וואוו אב...בוס זה משרד ... לא שגרתי'' אמה ניסתה למצוא את המילים המתאימות בכישלון
ליד אחד השולחנות ניצבה דלת שאותה היא פתחה , ובתוך חדר זה היו ארונות ומקלחת
''למה יש פה מקלחות?'' שאלה אמה
''מכייון שאת הולכת לשהות פה זמן רב'' וזה היה השותף של אמה.היא הסתובבה וכשראתה את הבחור עיניה נפערו.
YOU ARE READING
don't do it again
Short Storyאמיליה לואיזה הרפר , אישה בת 21 התקבלה סוף סוף לעבודת החלומות שלה , אך לפני שהספיקה להיכנס לבועה הורודה והמתוקה שאלייה כל כך רצתה להיכנס , היא מגלה שהשותף שלה הוא האקס שלה שבג בה בתיכון - ג'ייקוב דניאל דלווין . מה יקרה ? האם אמיליה תסלח לו ? או...