Familia Robinson, o familie instarita, care la cererea copiilor, s-au decis sa mearga intr-o vacanta.
Tatal, John, a cautat un loc unde sa se stabileasca si a dat peste un Conac retras, aflat intr-o padure.El s-a gandit ca numai bine copiii nu o sa aiba acces la internet, asa ca o sa se bucure de vacanta, fara niciun gadget care ar putea sa le distraga atentia.
A venit si a doua zi, si-au facut bagajele, s-au urcat in masina si au pornit la drum.
Dupa 4 ore de mers cu masina au ajuns la conac, pe dinafara arata bine.
Fiecare si-a luat bagajul din masina si au intrat in casa.Casa era mobilata foarte frumos, decoratiuni interioare de calitate.
Fiind un conac, mama cu tata, Linda si John dormeau impreuna, iar copiii, Ted, Frank, Marta si Mia, au fiecare parte de camera lui, ceea ce ii bucura pe copii.
A venit ora 19:00, au luat cina, dupa ce au mancat, au mai stat de vorba si apoi s-a dus fiecare la culcare dupa un drum lung cu masina.
Ted s-a dus la baie sa faca un dus, da drumul la apa calda si incepe sa se spele.
Cand se da jos din cada, vede scris ceva pe oglinda aburita:
"Va simtiti bine in casa mea?"
El s-a gandit ca a vrut un frate sa ii faca o farsa, asa ca nu a dat importanta.
Se duce sa se culce si adoarme repede.
Deodata se aprinde lumina si se deschide geamul, de data aceasta s-a speriat.
S-a dus sa inchida geamul si din spatele lui se aude o voce:"Pleaca din casa mea sau vei regreta".
Se intoarce, dar nu e nimic in spatele sau.
A inchis si lumina si s-a bagat in pat, crezand ca este doar obosit si imaginatia ii joaca feste.
Se face dimineata, Ted se duce la baie sa se spele pe dinti si simte un miros urat, verifica baia si cand trage cortina de la cada vede un cadavru in descompunere si cada plina de sange.
Fuge si isi cheama parintii si cand ajung in baie, cada era goala, curata, fara nicio urma de sange.
El incearca sa ii convinga pe parinti ca era un cadavru, dar nu are nicio dovada si parintii ii spun ca s-a uitat prea mult la filme de groaza.
Marta s-a trezit cea mai tarziu si s-a dus si ea la baie sa se spele pe dinti.
A dat drumul la robinet si in loc de apa, curgea sange si cand s-a uitat in oglinda, era o fata de barbat, care a inceput sa rada si dintr-o data s-a spart oglinda.
Fata a inceput sa planga, si-a chemat parintii si cand au intrat in baie, oglinda era intreaga si cand au dat drumul la robinet, curgea apa normala.
Parintii i-au spus ca i s-a parut si ca totul e in capul ei.
Frank s-a dus sa manance ceva, a deschis frigiderul si...-Atat cu primul capitol, urmatorul cand am inspiratie si timp, pentru ca mai postez si in cealalta carte cu povesti de groaza.
-Sa spuneti ce parere aveti si ne vedem data viitoare.
CITEȘTI
Casa De Vacanță.
ParanormalO familie de oameni bogati cauta un loc unde sa isi petreaca vacanta, familia este formata din 6 persoane: Mama, Tatal, (Linda si John) si cei 4 copii, (Ted, Frank, Marta si Mia). Casa de vacanta care o aleg, are un trecut macabru. Restul va las pe...