Smiler'lar okuduğu kadar anticiler de okusun istiyorum. Bu tamamen hayal gücüme bağlı olan bir şey. Miley'in neler çektiğini onun gözünden aynı zamanda bir hikaye olarak göreceksiniz. Belki o zaman empati de kurabilirsiniz. Bu sadece tanıtım. Anticisin ya da Smiler,
SENİ SEVİYORUM <3
Tek bildiğim itaat ettiğim. Nerede olduğumu ya da neler yaptığımı bilmiyorum. Ya da ne yapmam gerektiğini... Sanki her gün boşluğa sürükleniyorum. Ve hayatta kalmak için sadece tek sebebim var. Smiler'larım. Onlar beni hep koruyacaklar. Hep yanımda olacaklar biliyorum. Elimdeki tabletime bakmaya devam ettim. "Senden nefret ediyorum Miley. Tam bir sürtüksün." Gözlerimi kapattım. Bomboş karanlığa bıraktım kendimi. Eski hayatıma dönmek istiyorum. Evet, tek istediğim bu. Ünlü olmak istemiyorum. Sadece mutlu olmak istiyorum. Babamla boş vakit geçirmek istiyorum. Boş boş yürüyüşler yapmak istiyorum. Okuldaki kızlarla ara sıra kavga etmek istiyorum. Sıradan bir kız olmak istiyorum. Sürtük olmak istmemiyorum. Ya da bu şekilde çağırılmak. İnsanların önyargılarından nefret ediyorum. O gerizekalı adamların her dediklerini yapmak zorunda oluşumdan nefret ediyorum. Ünlü olduğumdan beri kendimi bu lanet işin içinde bulmaktan nefret ediyorum. Aniden bana sarılan kolla irkildim. Liam'ın sıcak koluydu bu. Tam o sarıldığı an nefret etmediğim bir şey aklıma geldi. Antilerimden nefret etmyiyorum.
Sonuçta kim kendisinden nefret eder ki?