ASKERİME EL KALDIRAN SÖVEN OROSPU ÇOCUĞUDUR. ÜLKEMİN ASKERİNİ KENDİ MENFAATLERİ İÇİN KULLANAN REZİL İNSANLAR. “VUR ULAN VUR” DEDİKLERİNDE “ABİ YALVARIRIM YAPMA, BEN NE OLUYOR BİLMİYORUM.” DİYEN ASKERİMİZİN AHINI, ACI ÇEKE ÇEKE ÖDEYİN.
NET. BAŞTA OLAN KİŞİ EMİR VERİYOR. HİÇBİR RÜTBESİ OLMAYAN YAŞI GELİP ASKERE GİDEN KİŞİ ONUN YÜZÜNDEN CEZA ALIYOR. HAPSE GİRİYOR VE YILDIRAN “MİLLET” DEDİĞİNİZ KİŞİLERE HİÇ ZARAR VERMEDİĞİ HALDE DAYAK YİYOR. BU MU DOĞRU. BİRAZ GÖZÜNÜZÜ AÇIN VE GÖRÜN. BU KÜFÜR ETTİĞİNİZ KİŞİLER DE EMİR KULU. ONLARA TATBİKAT DEDİLER VE GÖNDERDİLER. POLİSİN OMZUNDA AĞLADI BU ASKERLER. O KÜÇÜK ASKERLERE YAZIK. ANNELERİNE BABALARINA YAZIK. ULAN ARTIK DÜŞÜNDÜĞÜMÜ SÖYLÜYORUM. İYİ Kİ ALEVİYİM İYİ Kİ DEVRİMCİYİM. BU CUMHURBAŞKANI TAYYİP (!) DENİLEN KİŞİ EMİR VERİYOR VE BUNLARI YAPTIRIYOR. ONCA KÜÇÜK ASKERE YAZIK. KARŞI GELEBİLİRLER Mİ SİZCE? KOMUTANA KARŞI GELSELER ZATEN ÖLDÜRÜRLER MECBUREN “EMRET KOMUTANIM” SİZ O ASKERLERİ NE SANİYOSUNUZ. HEPSİ EMİR KULU BE. BUNLARI YAZIYORUM DİYE BANA KIZMAYIN SİZ SORMADAN SÖYLEYEYİM FETOCU DA DEĞİLİM TAYİPÇİ DE. BEN DEVRİMCİYİM ARKADAŞLAR İSTANBUL DA HATTA TÜRKİYE DE 8. SINIF ÖĞRENCİSİ OLAN GÖRÜP GÖREBİLECEĞİNİZ EN DEVRİMCİ EN SOLCU EN ALEVİ KIZIM BEN.!
BU ÜLKE NE OLACAK. BEN SÖYLEYEYİM BU KİŞİLER BAŞTA OLDUKÇA HİÇ OLACAK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sözler
Short StoryWhatsApp, tumblr, facebook, snapchat, twitter ve instagram için en iyi sözler ☺