Jej oczy mają swój własny słownik. Cóż za piękny język do nauki.
Nauczyłam się, że ludzie odchodzą, nawet jeśli po tysiąckroć przyrzekają, że tego nie zrobią.
Z jakiegoś powodu zawsze czułam nieco więcej, kiedy słyszałam Twój śmiech.
Rodzimy się w ciągu jednego dnia. W ciągu jednego dnia również umieramy. Możemy się zmienić w przeciągu zaledwie dnia. I możemy zakochać się w jeden dzień. Wszystko może się zdarzyć w ciągu zaledwie jednego dnia. ~ Gayle Forman
Powiedziałeś "my" i w tym momencie wiedziałam, że słowa są magią.
Ludzie, którzy oceniali ją po wyglądzie, całkowicie rozmijali się z prawdą.
Traktowaliśmy siebie jakbyśmy zawsze mieli jutro, żeby się przeprosić.
Spędź swoje życie robiąc dziwne rzeczy ze zwariowanymi ludźmi.
Wszystko co słyszysz jest opinią, a nie faktem. Wszystko co widzisz jest perspektywą, a nie prawdą.
Każde słowo ma konsekwencje, każda cisza również. ~ Jean-Paul Sartre
Umyj ręce zanim dotkniesz mojego serca ~ Erin Van Vuren
Zachowuj się jakbyś ufała ludziom, jednak im nie ufaj.
Ona była tęczą, a on był daltonistą.
Wszystko zaczyna się w jej umyśle, Ty również musisz zacząć od tego miejsca. ~ JmStorm
Czasami myślimy, że chcielibyśmy zniknąć, ale tak naprawdę pragniemy być znalezieni.
Jaki jest cel języka, jeśli nie używamy go, żeby mówić o tym co czujemy?
Kochaj ludzi tak radykalnie, żeby zaczęli się zastanawiać dlaczego.
Nie znasz tej nowej mnie, poukładałam swoje kawałki zupełnie inaczej.
To zależy od Ciebie czy widzisz piękno w codzienności.