"Dostame to co jsi zasloužíme , dostame to co jsi zasloužíme " opakovala jsem si ty slova pořád dokola .Šla jsem temnou uličkou která vede ke mě domů, bydlím v té nejhorší části města v Broklinu. Pořad si opakuju to co mi řekl , když mě zakopal pod zasranou hlínu . Za sebou slyším kroky , neotáčím se vím ze si pro mě jde. Slíbil mi že budu jeho a on si za svým vždy stojí .
Před rokem ...
"Miluju tě" jeho slova která mě vždy tak zahřejí u srdce . "Miluji tě" odpovím mu , to mu na jeho krásných rtech vykouzlí úsměv , miluji když se usmívá , miluji když mi přijíždí prstem všechna má tetování , jeho doteky , jeho polibky , miluji jeho .
"Jeniffer " uslyším jak nadrženě řekne mé jméno , nemusím být vědma abych věděla co se stane .Před 2 měsíci
"Nesnáším tě" moje slova jsou mířena přímo na něj. "Jenny" jak to jméno vysloví projede mnou vlna , chci ho. Když vidím jak na mě kouká vrátím se zpátky do doby když jsem ho tak strašně moc milovala . "Bastarde jeden zasranej , jak jsi jenom mohl , kurva vždyť jsi doprdele zabil moji matku !"
Křičela jsem .
"Kurva vždyť jsi chtěla aby byla mrtvá !!!"zařval na mě zpátky . "Ano chtěla byla to svině ale to neznamená že jsi měl vážně zabít!" Řekla jsem rozrušeně . "Dobře Jen uklidni se , všechno jsem to dělal jenom pro tebe , miluji tě" řekl
"Kurva ty seš posranej psychopat " zařvala jsem
To už se mu ale nelíbilo viděla jsem tu zlost v jeho očích , začal se ke mě přibližovat , chtěla jsem vědět co udělá , nebála jsem se nikdy jsem se ničeho nebála a teď určitě nezačnu .Políbil mě , splupracovala jsem , nechala se unést , do té doby než mě ten bastard přetahl něčím po hlavě .
Probudila jsem se ve vykopané díře hluboká snad 6 metrů dolů. Svázané ruce mi bránili v tom se zvednout , "Oh princezna se nám probudila " řekl toném který neznám . Vzhledla jsem stál tam jakoby nic . Jeho oči mluvili za vše , naštvala jsem ho a za to musím pykat , "dostaneme to co si zasloužíme " řekl a začal na me házet studenou hlínu .
Ahoj tohle je můj první příběh tak doufám ze se vám bude líbit (ps na obrazku Jenny )
ČTEŠ
Deep Down
RomanceDostaneme to co si zasloužíme . Život neni pohádka a tohle pohádka rozhodne neni .