Part 2

18 1 1
                                    

Nedošlo mi jak se to všechno odehrálo , asi začínám být paranoidní , vždyť on neví ani kde jsem , utekla jsem , musím to vyhnat z hlavy . Rozhodla jsem se že si musím pročistit hlavu a tak jsem šla do prvního pajzlu co jsem našla . Sedla jsem si na barovou židli a objednala si medovýho Jacka . Barman mi dal skleničku  a krásně se na mě usmál . Jeho pohled zabodávající do mě jsem se snažila nevnímám a kopla do sebe na ex sladkou tekutinu . "Ještě jednu" řekla jsem směrem na Barmana který me stále pozoroval .
.......

"Myslím že uz jsi měla dost" řekne směrem ke mě barman , který se představil jako Samuel. " dobře mami ale neboj cestu domů klidně zvládnu " řekla jsem se smíchem v hlase
"Ale nemusela by jsi být sama , pokud chceš stačí jenom říct " řekl Sam a Mrknul na mě .
"Dobře , tak potom chci aby jsi šel ke mě domů a pořádně mě opíchal " řekla jsem a mrkla na něj.

Další den

Probudili mě něčí ruce , rychle jsem se zvedla , oblékla se a utekla z bytu pryč .
Stála jsem zařazená před dveřmi mého bytu . Stojí tady malá krabička s mým jménem . Jsem tady pouze 1 měsíc , nikomu jsem neřekla jak se jmenuji a už vůbec jsem nikomu nedávala svoji adresu . Vešla jsem do bytu a pomalu jsem otevírala malou krabičku .
To neni možný ! Kurva jak ?!? Doprdele ne ! Možná to není on . V krabičce byla hlína a pod ní nějaký bílí papírek , vzala jsem ho a rozbalila . "Dostaneme to co jsi zasloužíme " a kurva . Je tady . Nebyla jsem rozrušená ani vyděšená, spíše jsem byla ráda že mě stále hledá . Od doby co zjistil že jsem se dostala z hrobu pryč , hledal mě . Nevím jestli mě chce zabít a nebo mě chce zpátky .
.........

Šla jsem temnou uličkou , a uslyšela jsem za sebou kroky . Zastavila jsem se a pomalu jsem se otočila jako by nic . Stál tam . Byl to on . Koukal na mě jako by si teprve teď uvědomil co udělal . "Jenny" promluvil "Jessie" odpověděla jsem a přitom jsem se pomalu a nejistým krokem přibližovala k němu . Stál tam jako kůl v plotě , asi si myslel že uteču pryč , nebo na něj začnu řvát . Ale já se ho nikdy nebála , nikdy jsem ho neviděla jako netvora , jenom jsem mu řekla že je to psychopat , možná jsem to trochu přehnala . No ale za živa mě pohřbít nemusel . Šla jsem jistým krokem dál až jsem došla k němu . Byla jsem tak moc odhodlána mu jednu vrazit ale místo toho jsem to polibila. Stál a Koukal na mě jako by to vůbec nechápal . " Já- Jenny , omlou " nestačil to doříct a já jsem ho beze slov obešla a šla pryč .

Deep Down Kde žijí příběhy. Začni objevovat