Forfatter besked

55 4 9
                                    

Okay, Hej folk
Undskyld, fordi vi ikke har opdateret i MEGET lang tid, men det var som om vi elskede det i sådan 3-4 uger og så faldt vi fra det igen og vi kan desværre ikke sige om der måske kommer mere eller ej, da det tager meget lang tid at skrive, da vi kun vil ligge et kapitel ud som vi selv kan lide og det kam vi ikke lige nu.
Men bliv og se om der måske kommer mere
Jeg(Victoria) har skrevet en smule, så jeg vil gøre om i måske stadig vil have mere af historien?

Undskyld hvis der er stavefejl eller sådan det gik meget hurtigt

____________________________________

Jeg steg ud af harrys BMW, jeg gik om i bagagerummet sammen med Harry, jeg er meget lille så han skulle self åbne den for mig eksem jeg faktisk godt kan, vi havde købt meget ind, faktisk for meget efter min mening men ja det var Harry der bestemte hvad han skulle bruge så ja, jeg lod ham være. da jeg stadig var ret lille skulle han hjælpe mig med at lukke bagagerummet  igen "what a gentleman" sagde jeg til ham og smilende drilsk til ham "haha selvfølgelig alt for denne pige" sagde han og bukkede for mig og var ved at dø af grin "tak denne herre" sagde jeg og narrede meget fint til ham og væltede så ind i ham fordi vi grinede så meget.  Jeg gik ind med varerne og satte dem på køkkenbordet.
Tager du en gryde frem ? Spurgte jeg harry da han kom ind i køkkenet
Han gik over til komfuret, tændte det og tog så en gyder frem, stillede den ved siden af mig og gav mig der efter et smæk i røven. Jeg vendte mig med det samme om imod ham og så meget surt på ham, "hvad fanden var det?" Spurgte jeg og prøvede virkelig at holde mig grin inde.
"Øhmmm det var at din røv skulle være lidt faldrede så alle skolens drenge ikke glor på den" sagde han meget seriøst men derefter brød ud i en høj latter. Jeg løb og og smækkede derefter ham i røven, og det skulle jeg aldrig ha gjodt

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Complete Harry StylesWhere stories live. Discover now