YN : Gene resim bulamadım sdlksdlk
Teknoloji, doğa ve insan muhteşem bir saygı temeline oturmuş Japon kültürü sayesinde inanılmaz bir şehir ve şehirler yaşatmış. Burası bir şehir değil, bir gezegen...
Tam 500 yıllık bir şehir Tokyo. Sıradan bir balıkçı kasabası olan Edo'dan bu haline dönüşmesi inanılmaz. Çok çalışmanın ve disiplinin ülkeler üzerindeki etkisini göstermek için en iyi örnek şehirler sanırım genelde Japonyada. Eski İmparatorluk Kyoto'dan yönetilirken Tokugawa shodanlığı 1603 yılında gücü eline geçiriyor.
1868 yılından sonra İmparatorluk Kyoto'dan buraya taşınıyor. Bugün Tokyo iş dünyası, eğitim, modern kültür ve devlet işlerini barındıran bir şehir. Rakip şehirlerden Osaka'nın da bu yönde ilerlediğini belirtmek lazım.
YN : YAZARDAN YİNE MÜTHİŞ GÖRSELLER SDDSDDKDFK teşekkürler teşekkürler alkışlmanıza gerek yok >//////////<
Tokyo büyük. Çok büyük bir şehir. Bir çok farklı konuyu ve temayı bölgelerinde barındırıyor. Elektronik bölgesi Akihabara, Chiyoda'daki İmparatorluk sarayı ve bahçeleri, Hiperaktif gençliğin merkezi Shibuya ya da tapınakların bulunduğu Asakusa...
Tüm bu alanları dolaştık ve her birinde her seferinde büyülendik.
Metro için ise gene aynı lokasyondan bir doldurulabilir kart yani SUICA alıyoruz. Havalimanından bindiğimiz tren bizi 35dk içinde Tokyo merkezine götürüyor.
Tokyo merkez istasyonu büyüleyici bir yer. İnanılmaz büyük. Bunu ileride anlatacağım.
Buradan otelimize geçiyoruz. Metro ile aktarmak, durakları öğrenmek sadece 1-2 saatimizi alıyor. Büyük bir metro ağına sahip Londra'da yaşadığımızdan bu çok sorun değil.
Ginzaya indikten sonra oteli elimde daha önce bastığım haritadan sokak sayarak buluyorum. Japonyada adres bulmak çok ama çok sorun. (BİZ ANİMECİYİZ Bİ KEREM NEYE ZOR GELİYO KDFKDLDKF)
Trenlerde diz mesafeleri Japonların boy ortalaması ile ters uzantılı. Hayata bir kere gelindiğini ve her koşulda rahat bir hizmet kalitesi sunmayı amaçladıklarını hissiyorsunuz.
YN : Animelerdeki kibğğiğiğiği >/////< VE çok güzel giyiniyorlar değil mi? ^-^
BUGÜN BİR BÖLÜMÜNB DAHA SONUNA GELDİK FAZLA BÖLÜM YAZAMIYORUM KUSURA BAKAMYIN ÇÜNKÜ PEK VAKTİM OLMUYOR KISA BİR BÖLÜM OLDU AMA UZUN BÖLÜM YAZMAYA DA ÇALIŞACAĞIM :/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Japonya Tokyo ile ilgili bazı bilgiler ...
RandomMerhaba bu kitap da Japonya Tokyo ile ilgili herşey var :) Ve de artık her şeyi bildiğimizden dolayı Japonca öğretimine geçtik Bilmediğin şeyler için ziyaret et çok zevkli bir şekil de okuyacaksın inanıyorum *-* ♦-♦ :'3