Cap 1.

33 4 2
                                    


Stau in aceasi pozitie de 10 minute,uitandu-ma in gol. Pufnesc in desgust si deschid usile dulapului. Imi doresc cu ardoare sa mai traiesc momentele de acum doi ani cand eram doar noi,oamenii.Vampirii au venit pe neasteptate,luptand impotriva noastra si desigur castigand.

Flash back.

Mi-am scos telefonul din buzunar si i-am tastat tatei ca poate veni sa ma ia.
Ma asez pe o banca si ma uit spre cer. Astazi a fost o atmosfera destul de stranie,totul era prea linistit,parca ceva urma sa se intample. Oftez si inchid ochii relaxandu-ma pe banca.
O adiere de vant imi mangaie fata si ma bucur de aringerea sa fina. Telefonul imi bazaie semn ca am primit un mesaj. Cand vreau sa il scot din buzunar cineva se aseaza langa mine.
Nu ii puteam vedea fata pentru ca purta un hanorac cu gluga,insa parfumul sau era o delicatesa pentru narile mele. As fi putut trai cu mirosul asta toata viata.
Cand ma intorc spre el,deja disparuse dar a lasat un biletel. Il desfac si raman blocata cand citesc cele patru cuvinte.

"Vei fi a mea"

Am aruncat hartia pe jos cand am auzit oameni tipand. Ce naiba se intampla? Ma ridic si merg spre parcarea liceului sperand ca tata sa fi ajuns. Deja eram nelinistita din cauza acelui tip nu vreau sa mai aflu de ce tipau acei oameni.
Dupa ceva timp de liniste tata apre si fug spre masina. Intru si ii dau um pupic pe obraz. Dau drumul la radio si ma bucur de melodia lui Zella Day-Sweet Ophelia.
Linistea a fost din nou spulberata de toti oamenii care alergau pe strazi tipand dupa ajutor. Panica mi sa instalat in corp si m-am uitat spre tata care incerca sa ramana concentrat la drum . A apasat acceleratia si eu mi-am pus centura.
Tot ce se intampla parca era desprins dintr-un film de groaza. Strazile erau pustii si tipetele ce se aud pe fundal creau o atmosfera si mai stranie pana cand un om a sarit in fata noastra.
-Nu te da jos din masina.Ai inteles?

Am ezitat putin dar am acceptat. Sigur nu era bine ce facuse tata. Ma intind pana in spate si iau stingatorul,in caz ca tipul ii face ceva tatei. Se uita la el,il misca,dar nimic. Se intoarce si tipul ii sare in spate. Am iesit repede din masina si am dat cu stingatorul in el pana a cazut de pe tata. I-am dat un picior in burta si atunci bratele lui m-au prins. Si-a deschis gura si doi colti i-au aparut insotiti de doi ochi rosii. Am ramas blocata pe fata lui si nu imi venea sa cred ca asa ceva exista. Asteptam ca dinti sa imi strapunga pielea insa nu au facut-o. Am deschis ochii si l-am vazut pe tipul in hanorac alaturi de tata.
Intr-un fel ma bucur ca este aici,dar ma si sperie in acelasi timp.Barbatul misterios era acum adormit si inofensiv.

-Ce se intampla aici? De ce avea colti? Vampirii nu exista in lumea reala,ci in filme. Am inceput sa plang si am intrat in masina fara niciun raspuns din partea lor.

End flash back.

Puteam jura acum doi ani ca fiintele acelea sunt doar in carti si filme,dar m-am inselat. Acum suntem nevoiti sa traim printre ei si chiar sa le facem treaba murdara. Dar va veni si ziua in care noi vom scapa de ei,stiu asta.
Sunt intrerupta din ganduri de mama care da buzna la mine in camera. Pe fata ei se putea citi usor furia.

-Pot sa stiu si eu ce faci de nu esti gata? Mai sunt 20 de minute pana incepe prima ta ora si nici nu te-ai machiat. A inceput sa tipe la mine ca de fiecare data,eu doar,stau si o privesc. Nu inteleg de ce sa racit atat de mult in ultimul timp. O vreau inapoi pe mama care imi dadea sfaturi,ma sustinea mereu si mai important ma iubea.

-Ai putea sa te calmezi putin? Daca nu vrei sa ma duci la liceu voi lua autobuzul sau voi merge pe jos. Ii spun si iau o pereche de blugi negri,o bluza cu maneci lungi si intru in baie. Oftez si imi dau pijamalele jos. Fac un dus si apoi ies imbracata in hainele pe care le-am ales. Cand observ ca mama numai este aici imi pieptan parul si il strag intr-un coc lejer. Ma incalt cu o pereche de adidasi albi si ma dau cu parfum.

Imi iau ghiozdanul si telefonul apoi cobor in living. Se pare ca astazi merg cu autobuzul. Renunt la micul de jun si ies afara mergand spre statie,care este doar la cateva minute distanta de casa. Ma asez pe banca langa celelate persoane si incep sa butonez telefonul. Simt cum cineva se uita la mine si oricat de mult mi-as dori sa ma uit la acea persoana nu pot. Parca ceva imi spune ca este mai sa nu o fac.
Autobuzul ajunge si ma urc in el scapand de privirea insistenta. In 15 minute sunt in fata liceului. Cobor si merg prima data la magazin de unde in cumpar o cola si un pachet de gume. Iau o guma si incep sa o mestec in timp ce merg spre prietenii mei.
Cloe,Mary,Alec,Ash si Max ma asteapta ca de obicei langa teiul batran din stanga liceului. Sunt norocoasa ca am prieteni ca ei si chiar daca Alec este vampir tot este prieten cu noi. Stiu ca am spus ca nu ii suport dar el este diferit de ei si este singurul pe care il vreau in preajma mea.

-Cum de te-a lasat scorpia sa vi cu autobuzul? Ma intreaba Cloe. Oftez si ma asez pe jos.

-Ca de obicei,sti ca ma trezesc tarziu si pe ea o enerveaza cand intarzii. I-am spus ca daca nu are chef sa ma duca la liceu poate sa plece si ei bine,spre fericirea mea a plecat. Spun calma si ea se uita ciudat la mine.

-De cand ii raspunzi tu mamei tale? Nu iti spun ca nu aj facut ceva bine doar ca tu esti cea cuminte din grupul nostru.

-Haide Cleo,nu am facut nimic rau. Doar i-am spus sa plece daca vrea,de ce te agiti atat? Incepe sa rada si ceilalti o acompaniaza. Eu ma incrunt si ma ridic de jos.

-Nu te-ai suparat nu? Ma intreaba ea trista.

-Nu as putea sa ma supar pe voi,m-am obijnuit cu umorul vostru mai ciudat. Va iubesc. Ne imbratisam toti si apoi plecam spre clasa. Intram doi cate doi si ne asezam in ultimele trei banci de la geam eu stand langa Max. Incepem sa discutam despre divele clasei si excursia la munte de care nu stiam nimic pana azi.

-Sper ca o sa vi cu noi. Spune Ash cu zambetul pe buze.

-Depinde;de raspunsul pe care il primesc de la mama. Spun ganditoare. Usa de la clasa se deschide pe ea intrand doamna Holly. Are parul prins in coc si poarta o rochita neagra ce ii scoate formele la vedere. Este aici deja de o luna si se zvoneste ca si-a traso cu un elev. Pot sa spun doar un singur cuvant despre ea si acela este ca e o mare TARFA.

-Amanda Gray,la tabla,exercitiul 4. Tipa tarfa de la catedra.

-Dar ce am facut? Intreb nedumerita.

-Ti-am spus sa treci la tabla,fara alte discutii.

-Ce ar fi sa o lasati mai usor cu matematica,va afecteaza creierul si baietii se dubleaza. Sa folositi si protectie,nu mai vrem specimene ca dumneavoastra. Tipa Alec cand Holly iese din clasa. Toata clasa incepe sa rada si eu doar ma uit pe geam. O masina neagra parcheaza langa teiul nostru. Geamurile fumurii nepermitandu-mi sa vad cine este inauntru pana cand usa se deschide si ies un baiat. Corpul sau bine lucrat incepe sa se deplaseze spre un grup de baieti. Isi trece mana prin parul scurt si carliontat zambind spre ei. Gropitelel pe care le are in obraji il fac chiar mai dragut decat pare in contrast cu mulutiplele tatuaje de pe mana stanga.

   -Cine este el? Ma trezesc spunand si ei se uita la mine apoi pe geam. Ochii lui Alec se maresc si eu ma uit ciudat la el.

   -Sa nu va apropiati de el,nu este cine vrea sa para ca este. Ok? Dau din cap in semn ca da si imi bag castile in urechi.

______________________________________

     Primul capitol. Sunt putin emotionata pentru ca nu stiu daca va fi citita cartea asa,dar merg inainte. Pareri?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Love For Blood Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum