O călătorie minunată

59 6 0
                                    

După un an de când Ema a devenit regină, s-a hotărât să plece în exploatare, pentru că şi ea avea nevoie de o vacanță.
În drumul său a găsit o peșteră care era blocată, dar Ema a văzut o crăpătură prin care a intrat.
Acolo se aflau diamante si pe pereţi erau inscripții din aur cu un mesaj interesant.
- Secretele Oceanului au fost scrise... Unde?se întreba ea.
Dar pe lângă acest mesaj erau multe altele. Unele spuneau despre cei înțelepți care au participat la razboiul faţă de pirați, altele despre slăbiciunile oceanului cauzate de razboaie sau de cei răi. Aceste lucruri erau interesante ema a petrecut 3 zile în acea peșteră citind şi memorând.
În ultima seară s-au auzit sunete ciudate,iar cand Ema a vrut să plece s-a deschis un perete în fundul peșterii. Acolo era un cufăr in care se afla o foaie . Cufărul era inchis şi ea la luat cu ea. A ajuns la palat şi l-a rugat pe domnul care se ocupa cu reparatul să o ajute.
- Acest cufăr nu se poate deschide doar printr-o vrajă.a spus domnul .
A doua zi a chemat-o pe vrăjitoarea mării,dar în schimb aceasta a vrut o perlă curcubeu care era foarte rară.
Din fericire regina avea una in camera comorilor. Vrăjitoarea a deschis cufărul și şi-a luat recompensa după care a plecat.
In cufăr era o foaie de mătase pe care scria...Scrie în limba antică, iar Ema nu poate descifra unele cuvinte.

 Oceanul DispărutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum