9.

72 3 1
                                    

- Victoria wrocilas! - zawolala Sky i usciskala mnie. Syknelam z bolu. - Przepraszam! Boli? - dziewczyna wskazala na moja noge.
- Troche. Cos sie zmienilo przez te dwa tygodnie?
- Sluchaj, nie uwierzysz. Do klasy doszedl nowy chlopak. Boze jest przesliczny! - cala Sky, chlopacy to jej zycie. - Patrzy sie na nas! - pisnela dziewczyna i wskazala palcem na blondyna niedaleko nas. Ten usmiechnal sie, co lekko odwzajemnilam.
Poszlysmy do klasy, poniewaz bylo juz po dzwonku. Doszlam o kulach do sali. Sky otworzyla drzwi i pomogla i wejsc.
- Dzien dobry, przepraszamy za spoznienie. - powiedzialam do naszej wychowawczyni, mielismy teraz godzine wychowawcza.
- Victoria! Jak sie czujesz po operacji? - powiedziala kobieta
- Nie najgorzej - lekko sie do niej usmiechnela, a ona odwzajemnila to z troska.
- No to dobrze. Siadaj na miejsce.
Usiadlam w lawce ze Sky. Nowy chlopak przypatrywal mi sie. Kiedy zlapalam kontakt wzrokowy, ten odwrocil wzrok.

Kiedy przyszlam do domu ogrom wiadomosci od Nialla mnie zaskoczyl. Ciagle pisal ze sie martwi. Nie dalam rady odczytac wszystkiego, ale to jak sie troszczyl o mnie bylo... kochane?
lofcookie
Hej :>
nialler16
Victoria! <3 co sie z toba dzialo?
lofcookie
Mialam operacje kolana, juz wszystko okej.
nialler16
Martwilem sie...
lofcookie
Tez bym sie o ciebie martwila
nialler16
Vicktoria musze ci cos powiedziec :^
lofcookie
Slucham :>
nialler16
Ja sie w tobie zakochalem.
--------
Hyhyhy troche realnego swiata ^^ bedzie coraz czesciej ^^
Domyslacie sie kim jest nowy chlopak w klasie? Huehue

JAK SIE CZUJECIE Z TYM, ZE NIALL PODPISAL KONTRAKT? CO NA TO SIMON?

Internet Love《N.H》Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz