"Fuck me Bo$$" -2

8.7K 283 94
                                    

Chanyeol büyük eve hayran hayran bakarken bahçe kapısından içeri girdi. Bahçe kapısı şifreliydi ve şifre de Baekhyun'un Chanyeol'un kıçına soktuğu anahtarlıkta yazıyordu.  Bahçe kapısını ardından kapatırken çimler ve çiçeklerle süslenmiş ön bahçeyi arşınladı taş yolun üzerinden. Burası araba girişinin dışındaki bahçe yoluydu ve evin ön kapısına ulaşıyordu.

Beyaz kapının önünde durduğunda elindeki anahtara ve kapıya baktı. Kapı da anahtar değil , şifreyle açılıyordu. Peki neden patronu ona bu anahtarı vermiş ve evin anahtarı olduğunu söylemişti ? Daha önce bahçe kapısında girdiği şifreyi burada da denediğinde kapı açılıverdi . İçeri geçip ayakkabılarını çıkardığında ve ev terliklerini giydiğinde omuzuna astığı çantasını düzeltti.

Patronu sekreter masası üzerine onun için bir miktar para bırakmıştı. Chanyeol'un bir maaşına yakın bir miktardı bu. Chanyeol ofisi kıç ağrısı eşliğinde temizledikten ve giyindikten sonra taksiyle evine gitmişti. Yoldayken patronu mesaj atmıştı söylediği gibi.

"xxxxx - evimin adresi. Temizlen ve ben eve geldiğimde altına bir şey giyme."

Chanyeol eve gelince temizlenmişti. Bir ağrı kesici almış ve hazırlanıp yine taksi ile verilen adrese gelmişti. Eğer patronu evinin şifresini rahatça veriyorsa evde biraz dolanmasının bir sorun olmayacağını düşündü. Şık ve modern mobilyalarla döşenmiş evin tüm odalarını gezdi. Son olarak üçüncü kata çıktığında sadece bir tane kapı vardı ve aşağıda bulamadığından dolayı burasının patronunun yatak odası olduğunu düşündü.

Evin diğer odalarının kapıları gibi beyaz olan kapıyı iterek açtı. İçerisi

fil dişi ve grinin uyumuyla döşenmişti. Çantasını odanın bir köşesinde kalan koltuk takımının üzerine bıraktı. Saati kontrol ettiğinde toplantının bitmek üzere olduğunu gördü. Altındaki kot pantolon ve iç çamaşırından kurtuldu. Onları çantasının içine yerleştirdiğinde üstündeki mavi bol tişörtü yanında getirdiği beyaz tişört ile değiştirdi. Yatağa ilerleyip örtüyü kaldırdı ve içine kıvrıldı.

Nasıl olsa eve giriş hep şifreliydi , patronu gelene kadar biraz uyuyabilirdi değil mi ?

********

Chanyeol kalçasına yediği şaplakla sızlanarak gözlerini açtı. Karşısında patronu duruyordu ve üzerinde sadece siyah iç çamaşırı vardı.

"Söz dinliyorsun.." diyen dudakların hareketini takip etti gözleriyle. Yattığı yataktan doğrulduğunda yumruk yaptığı elleriyle gözlerini ovaladı. Baekhyun ise kırmızı kafalıyı izlerken sırtını yatak başlığı ile buluşturmuştu.

"Toplantı çok yorucu geçti. Yorgunluğumu almalısın." Baekhyun elleriyle bacaklarını patpatladı. Uyku sersemliği yaşayan genç tene çarpan elin sesiyle kendine geldi ve gösterilen yere , patronunun kucağına bacaklarını iki yana açarak oturdu.

Baekhyun ellerini Chanyeol'un uzun tişörtü altına daldırıp kalçalarına yerleştirdi. Chanyeol'da kollarını siyah saçlı çocuğun boynuna sardı. Uykulu halleri hala tam olarak geçmemişti ancak kalçasını yoğuran eller iyi hissettiriyordu.

Chanyeol başını iki yana sallayarak uykusunu geçirmeye çalıştı. Altındaki bedenin kucağında biraz hareket ettiğinde sönük hali ile bile iş görebilecek haldeki penisi hissetti. Patronunu harekete geçirmeliydi değil mi ?

Kalçasını bu defa bilinçli olarak ileri geri sürtmeye başladı. Başını geriye atıp sahte inlemeler bırakırken açılan boyna dudaklarını yerleştirdi Baekhyun. Sabahki seksleri sırasında Chanyeol'da hiç iz bırakamamıştı çünkü vakit yoktu. Ancak şimdi uzun olanın teni önüne nimet niyetine serilmişti.

BOSS (BaekYeol ~ Two Shot )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin