Zoo ik ga los in de disco ik beweeg met me kont heen en weer. Ik ben helemaal bezopen,Als ik ineens twee handen op me heupen voel. Ik draai me om en kijk hem in zijn mooie bruine ogen aan. Hoi zegt tie ik ben Larss. Haai zeg ik k ben sophie, mooie naam kom je mee? zulle we wat gaan drinken zegthij en k loop met hem mee en ga op zijn schoot zitten. We drinken achter elkaar veel shotjes, Als ik helemaal bezopen bent neemt die me mee naar de wc Hij Trek me kleren uit en we beginnen sex te krijgen. Als ik wakker word de volgende dag zie ik een witte muur ik ligt naast die jongen hoe heet tie ookal weer? lars ja dat was het k zie hem langzaam ook wakker worden, ''Hee heb je lekker geslapen'' Vraagt tie Jaa heelijk waar ben ik?vraag ik in mn huis. Als we allebei uit bed stappen gaan we koffie drinken, Ik krijg een sms binnen van me moeder ''Hee lieverd waar ben je kom je naar huis toe?'' Jaa ik woon nog bij me ma ik ben pas 16 denk ik bij mezelf. Ik sms terug ''Hooii mama ik kom er zoo aanx. En verzende ''Wie was dat? Vraag lars'' Ohh dat was me ma hahah, K moet zo gaan. ''Ow nu al?'' als ik mn telefoon nummer geeft, Vertrek ik meteen. Ik geef hem nog een zoen. Byee tot morgen. Ja we hadde namelijk Morge afgesproken, Als ik naar buiten loop zie ik een vette bmw. Zoo zeg ik tegen hem mooie auto. Dankjewel schat zegt die doegg en duwt de deur achterzich dicht. ''K kijk in mn portomone of ik nog 2 euro voor de bus heb of ik gister niet op heb gemaakt aan de shotjes. Dan een half uur wachten komt de bus. Ik stap in de bus en ik betaal. K zie erg vreslijk uit mn haren me kleren. Van gisteren natuurlijk. Dan ga ik zitten. Ik kijk op mn iphone of die whatsapp heeft en ja hoor. Ik klik op Hem en zie Geen afbeelding van hem. Opeens is die online hee schatje was gezellig gisteren avond stuurt tie. Ik stuur snel terug, haha Ja zeker en verzend. K klik op het knopje stop en stap uit. K loop nog een eindje me hele hakken zijn vies. Als k eraan komt zoek ik me sleutels in me tas. En In me deur zo eindelijk thuis. Ik scheeuw heel hard uit! ''HALLO MAM K BEN THUISS K GA EFFE ONDER DE DOUCH'' Maar ik hoor niemand. als ik onder de douch sta was k mezelf. Naa een halfuur douche kleed ik me om in normale kleren. Ineens word ik gebelt. ''Hallo? (.....) hee demi ja ik ben zo klaar (.......) Nee natuurlijk ben ik niet vergeten dat we naar de stad gaan (........) Hahha jaa (...........) K doe effe me make-up en dan kom ik eraan (......) Okeej is goed! doeii (....) Als ik me makeup doe krijg ik een whatsapp binnen, Van lars Me buik kriebelt, Hee schatje zegt die wat ga je vandaag doen? K pak me iphone van de lade en zegt hee k ga naar de stad toeex Als k klaar bent met de makeup doe k schoenen aan en sms me moeder Hoor mam waar ben je vast naar de winkel ik ben effe naar de stad toee k zie je vanaond x en verzende nog geen 3 minuten later krijg k een sms terug hee met mama ja ik ben in de winkel en daarna ga ik effe naar tante toe kijk je wel uitx En ik stuur weer een sms terug hhaha okeej mam jaa tuurlijk doe ik altijdd Houvanjoux en dan pak ik me bontjas ik doe hem op en pak me scooter en ik rij naar demi. k zet me scooter neer en bel aan, Demi doet open ''Hee demix kom je?'' Jaa zegt demi ik pak effe me scooter'' Ja we hebben allebei een scooter als we naar de stad rijden moet demi tanken, En ja hoor wie kom k tegen lars, K spring van me scooter af en ik ren naar hem toe, Ik geef hem een knuffel en een kus, Hee schat wat ga jij doen? K ga effe tanke en dan kijk ik wel. Zegt die k loop naar demi toe en demi zegt ''OMG! die jongen is zoo knap eha ken je hem zulle we hem mee vragen naar de stad?'' Hhahaha Het is mn vriendje denk ik hahha Jaa is goedx'' Volgends mij is ze jarloers, Maar k loop naar hem toe en vraag aan hem ga je mee naar de stad?'' Jaa zegt tie rij wel met de auto achter jullie aan. Als we samen naar de stad gaan ga k een winkel in om kleren te kopen, K pas kleren en lars en demi zitten samen te wachten. Ze maken een Babbel. ALs k klaar bent wil k gaan betale. Nee laat maar schat k betaal wel zegt lars. Oww Haha dankjewel En zo gaat het door. Als we moeten gaan gaan demi en ik naar huis op de scooter en lars rijd achter me aan. k zet Demi af en geef de een knuffel en zeg ''Doeeii schatje zie je morgen wel op school'' En rijd naar me huis twee straaten verder. als ik me scooter in me schuur zet kom ik naar buiten k stap in bij lars en rijden een eindje weg. zoo wat was je vriendin knap zeg zet die. Ik begin jarloers te worden en begin meteen, ''Vind je mij niet goed dan?'' Haha Ja wel hoor zegt die tuurlijk. Hij remt af en stopt ergens en daar begin het weer k krijg kriebels in me buik en zoent hem als we langzaam weer sexx hebben. en als we klaar zijn klede we ons om en hij zegt. K moet weg k moet nog een vriend terug betalen en k heb geen geld meer. k schrik en zegt Nee niet weg gaan! k kan je wel helpen! ''Hoe dan? zegt hij er is maar in ding met me vriend naar bed gaan. 'K denk naa en denkt maar 1 keer ik hou zoveel van hem ''Okeej ik doe het!'' Hij begin te lachen en zegt je bent de beste''