-1-

120 10 7
                                    

Adrien

Hayır hayır olamaz hayıııır diye bağırarak uyandım. Çok kötü bir kavus gördüm. Uğurböceğim benden nefret ediyordu. Ya gerçekten benden nefret ederse. Belkide ediyordur bile. Oooooff. Yataktan kalkıp cama gittim. Cama kafamı yaslayıp gözlerimi kapadım.
...

Dün gece gördüğüm kavustan sonra gözüme bir gram uyku girmedi. Sesizce aşşağı inip babama görünmeden evden çıktım. Çünkü yine arabayla gitmek istemiyordum. Yürümek, temiz hava almak ve biraz düşünmek iyi gelicekti. Gerçektende iyi gelmişti okula vardığımda Nino da ordaydı. Konuşmaya başladık. O sırada sesler duyup arkamı döndüm. Marinette koşarak geliyordu. Bi dakika bana doğru geliyord... PAT aaav ... Bi dakika bu nasıl bi mavidir bu nasıl bi güzellik.
-Ay çok pardon şey sen sen iyi misin?
-Evet ya sen?
-Evet ama çok geç kaldııııımm!!!!
"Sonra görüşürü... Aaaa" birine daha çarptı
...

Tam arkamı döndüğümde
marinette bana çarptı ve şuan düşünmeye başladım. Marinette bu kadar güzelmiydi. Ben bunları düşünürken sınıfın oraya gelmiştik. Yada gelmiştim Nino nerdeydi. O sırada plag çıktı ve "ooooooo marinette bu kadar güzelmiydi haa" dedi. "Kes sesini plag" diyerek konuyu kapattım.
...
Marinette

Bu sabah ne oldu anlatsam inanmassınız. Alya'yla kütüphanede buluşucaktık. Bende her zamanki gibi geç kaldım. Sonra çarpacak bula bula Adrien'ı buldum. Ayyyy bi de çok tatlıydı. Sanırım ona bi daha aşık oldum. PAT offf bacağım. Önüme baksam iyi olocak. Kütüphanede ses çıkarmam pek iyi olmadı.
...
Kütüphanede ne kadar beklesem de Alya gelmedi. Şaşırdım doğrusu. Bende sınıfa gittim. Sıram boştu. Alya sınıfta da yoktu. Bende sırama oturdum.
O anda Adrien'ın bana doğru geldiğini farkettim.
-Marinette Nino'yu gördün mü?
-Hayır. Bende Alya'yı bulamıyorum.
-Peki yanına oturabilir miyim? Yanlız olunca Cloe başıma bela oluyorda.
-Evet eveeeeeeeet!!!!!! Diye bağırınca bütün sınıf susup bana baktı. Bende 32 dişimi göstere göstere gülümsedim. Adrien da gülümseyip yanıma oturdu. İnanmıyooooruuuuuuumm!! Adrien benimle oturuyor.

Adrien

Nino'yu bulamadım. Marinette'le çarpışmadan önce var. Sonra yok. Bende tek oturmamak için Marinette'in yanına geçtim. Neee tabikide başka bir sebebi yok.

Nino

Alya'yla birlikte sinamaya gidicektik ama o son anda "çok üzgünüm benim kütüphanede olmam gerekirdi. Başka bir gün bunu telafi ederiz." diyip gitti. Ben bunu haketmiyorum. Onun için o kadar uğraşıyım, elimden geleni yapıyım ana onun şu yaptığına bir bak. Kitaplardan ve kütüphanelerden nefret ediyorum. O sırada bana doğru gelen siyah bir kelebek farkettim. Biletlerimin üstüne kond... Bir ses:
-sinamacı çocuk kitaplar engellemiyormu her şeyi. Bütün kitap ve kütüphaneleri yok et. Uğur böceği ve kara kedinin mücizelerini bana getir. Hahahaaa
-Bana güven. Hawkmoth.

...

Umarım beğenmişsinizdir.☺☺☺

Uçuç Böceği Ve Kara Pisi ( Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin