Zazvonilo na hodinu a do třídy vešla učitelka. Marinette celou hodinu nedávala pozor, protože pořád myslela na Adryena, na to jak je jak je úžasný a jak jí chytil aby nespadla. A najednou slyší jak po ní někdo řve: Marinette slyšíš ?! haloooo ! už je pauza !!! Hej ! To na ní řvala Alya a mávala ji rukou před obličejem. Coje co ?! Odpověděla Marinette. Mezi tím se Adrien snažil vyhnout Chloe, ale nepovedlo se mu to. Adrienku počkej na mě. Volala na něho Chloe a běžela za ním. Adrien si z okna všiml že venku pobíhá nějaká další obeť od Lišaje a rychle utekl někam kde se může trasformavat. Chloe mohla hledat Adriena jak to jen jde ale nanašla by ho protože utíkal do uzavřené části školy, takže to měl pojištěné. Jak mile tam doběhl tak řekl: Plagu drápky !! A transformoval se. Alya a Marinette se šly projít na chodbu a uviděly ze dveří jak tam černý kocour bojuje s padouchem. A Alya povídá tohle musím ihned natočit na BeruBlog !!! Já si odskočím na toaletu a hned jsem u tebe. Jen jak doběhla na toalety tak vytáhla Tiky z kabelky a řekla: Tiky tečky !!! A transformovala se. Hned jak se transformovala tak běžela ven pomoct kocourovi a ptá se ho: Kde má akumu ? MYslím že v tom náramku. Opověděl kocour. Kocoure ta značka. Řve na něj beruška. No jasně díky má dámo. Odpověděl kocour. A vyslovil : Kočaklisma ! a shodil tu značku. Štěstíčko ! Řve beruška. Rybářský prut ?! Ale co sním. A najednou se berušce zjevily věci které se jí budou hodit na to, aby vzala padouchovi náramek a mohla polapit akumu. No jasně ! Řekla si beruška. Padouch se mezitím soustředil na kocoura co dělá s tou značkou. Beruška mezi tím vzala své kouzelné jojo, zachytla ho o okap střechy, prolítla nad padouchem a rybářským prutem vzala náramek. Beruška náramek rozlomila a zní vyletěl akuma. Pak ho polapila do joja a otoho řekla: Už si nadělal zla dost motýlku, do polepšovny s tebou !!! z joja vyletěl bílý motýlek a ona mu zamávala a u toho řekla: Měj se motýlku. Pak si z kocourem jemně bouchli pěstma o sebe a řekli : PECKA !!! A pak oba dva šli pryč. Zastavili se na střeše radnice a najednou když beruška chtěla odejít, kocour jí chytil za ruku a řekl: Počkej ! Přitáhl jí k sobě a políbil jí. Beruška ho odstrčila a odešla. Jakmile se Marinette i Adrien vrátili do školy tak už bylo po vyučování a škola končila. Hned jak Marinette přišla domů tak vytahla Tiky a mluvila s ní o tom co se dneska stalo s černým kocourem. a Tiky povída: Marrinete má tě rád to je jasný ! a Marinette na to odpověděla: Myslíš ?!...
Já doufám že se vám tenhle příběh a berušce a kocourovi líbil. Jinak se omlouvám za chyby.
Tímhle se s váma loučím a brzy se můžete těšít na dálší část ahoj :) kiki
ČTEŠ
Kouzelná beruška a černý kocour
FanfictionNež začnete číst chtěla bych se omluvit za chyby a taky vám chci řict že nebudu psát uvozovky protože tlačítko na klavesnici se kterým se píšou uvozovky mám pokažené . Pipipipipipip !!!!!!!! Marinette vztávej ! Řve Tiki na Marinette. Marinette se vz...