Hala 24 yaşına girdiğine inanamıyorum sanki daha dün Barney de şarkı söylüyordun,değneğinle büyü yapıp herşeyi mahvedip sonra düzeltiyordun nasıl 4 sene oldu seni bileli ilk gördüğümde Alex tin. Çok zorluklar atlattın eğer en başında güçlü kalmasaydın buralar gelemeyebilirdin ama sen bizden güç aldın sen bizim güç kaynağımızsın bizde senin güç kaynağınız. Sen harika bir insansın kimsenin kalbini kıramıyorsun seni sevmeyenleri sana anti olanları anlayamıyorum. Sesin huzur veriyor mesela, gülüşün o kadar içtenki beni rahatlatıyor,şebekliklerin,yaptığın iyilikler hele beni ağlatıyor . Ne zaman birine kızsam kendimi senin fotoğraflarına bakıp seni dinlerken buluyorum beni sakinleştiriyorsun ağlatıyorsun veya güldürüyorsun. sen bizim için sevdiklerin için herşeyi yaptın bizde senin için herşeyi yaparız. gelebilir ama ben çok ciddiyim . Kimseyi yargılayamam onu neden sevmiyorsun diye ama sadece anlamıyorum neresinde kusur var bulmaya çalışıyorum. Evet bazen o da hata yapabilir bu çok doğal herkes hata yapar bende bunu okuyan kişi de ve kimse mükemmel değildir. Sana o kadar alıştım ki adın sesin gülüşün bana çok tanıdık geliyor nerede ''Selena Gomez'' yazsa kendi adımmış gibi okuyorum . Yaptıkların, dediklerin herşeyinle gurur duyuyorum.Sana birçok şeyden hatta kendimden daha çok değer veriyorum seni çok çok çok dile getiremeyeceğim kadar çok seviyorum . Gerçekten buraya yaptığın iyilikleri yazsam sığdıramam.Kimilerine göre ünlülere olan sevginin fazla abartıldığı ve ergence olduğu düşünülüyor ama ben ona birçok kişiden daha bağlıyım ve kimsenin beni yargılamaya '' Neden Selenotor'sın ?'' demeye hakkı yok. Benim ona karşı düşüncelerim sizi ilgilendirmez ,sizinkilerde beni ilgilendirmez . Neyse; sen her baktığımda ayrı bir aşık oluğum kadınsın kimse bunu değiştiremez. Ve sen de hayranlarına o kadar bağlısın ki bizim için birçok fedakarlık yaptın. Sen kimse için değişmedin daima kendin oldun . Sana '' Sürtük '' dediler ama sen aldırmadan yoluna devam ettin ve sen bu lakabı alacak hiçbirşey yapmadın bunu antiler kıçlarından uyduruyor . Sana '' Justin ile ünlü oldu '' dediler ve sen onlarıda dinlemedin çünkü sen sesinle , oyunculuğunla , yeteneğinle ünlü oldun. Sen de hepimiz gibi bir insansın ama bazıları bunu düşünmeden ağızlarına geleni saydırıyor ve onlar seninde bir kalbin olduğunu bilmiyorlar . Senin de kalbin kırıldı ve biz senin hep yanındaydık böyle böyle kalbi kırık bir kadından güçlü ve başarılı bir kadın oldun . Şimdi de 24 yaşına giriyorsun ne kadar büyüdün ama hala çok tatlı, şebek, iyi kalpli, düşüncelisin ve ne olursa olsun seni bırakmıyacağımızı biliyorsun. seninle fotoğraf çekinen, sarılan , gülen, birsürü hayranın var ve en büyük hayalim onların bu yaptıklarını benimde birgün yapabilmem umarım bu hayalimi ölmeden önce gerçekleştirebilirim. Umarım Türkiye ' ye kısa bir zamanda gelirsin. Gerçi sen ister 30 ister 50 ister 70 yaşında ol benim sana olan sevgim azalamayacak seni her halinle seveceğim. Ve sen ister haklı ol ister olma ben sadece senin yanında olacağım. Biz senin daha iyilerini yapabileceğini senden daha iyi biliyoruz ve seni çokk kelimelerin yetmeyeceği kadar çok seviyoruz. İyiki doğdun ve iyiki varsın ve iyiki seni tanımışım ve......
Seni Hepimiz Çok Seviyoruz Meleğim.... mutlu yıllar GOMEZNot= Telefonumda 1800 Sel fotosu var ama hepsini paylaşamıyorumsadwce birkaçını paylaşabiliyorum çünkü vaktim yok yoruma ve ya özelden face isimlerinizi yazarsanız en azından +100 Sel fotosu gönderebilirim
Not=yazı alıntı değildir benim yazımdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selena Gomez Fotoğrafları
FanficKitapta Selena Gomez fotoları var güncel ya da eski ama o her fotoda ayrı bir mükemmel ❤❤