Første dag i skolen

276 6 1
                                    

Ikke retted😰

Bib Bib ooh jeg hader min vækkerur seriøst hvis man kunne dræbe vækkerur så vil min have været død for længst  nok om det jeg kiggede på kl den var 7:30 jeg har 20 min tilbage jeg gik i bad fandt tøjet på billedet og tog den på. Kl er 7:48 jeg må skyndt mig jeg trak gardiner fra WHAT THE FUCK jeg har en valkon det er ikke fordi jeg ikke kan lide den slet ikke der for der en over for de er en meter væk fra hinden altså O.M.G!! Jeg stod og prøvede og se om der var nogen der inde..FUCK der er noget der bevæger sig..det er en person han/hun/rumvæsen kommer tætter på valkonen, kryds fingre for at det er en rumvæsen!!!! Døren til valkonen bliver åben aargh det bare en dreng.

"Hva så smukke" sagde han "ehm...WHAT the fuck..? Rumvæsen vil har været meget bedre" sagde jeg sådan så han ikke kunne høre det sidste men det lader til at han hørte det. "Er du nu sikker på det smukke?" Sagde han "1. Ikke kald mig smukke for det vil alligevel være stort løgn med løj på hvis jeg sagde ilm. 2. Player? Huh? 3. Få dig et liv." Sagde jeg og gik ned i køkkenet "godmorgen mor" sagde og gik ud af døren enden hun svaret men WHATever.

Jeg kom i skolen aller kiggede på mig seriøst jeg havde virkelige løst til og råbe "JEG VED GODT JEG ER LÆKKER MEN I BEHØVER IKKE OG STIRRER PÅ MIG TAG RT BILLEDE DET VARER LÆNGER" men jeg lade det være siden jeg er den nye og de vil sikkert tænke at jeg sindsyg selvom at jeg er det men det er jeg altså KUN når folk pisser mig af men det kunne Allers være sjovt. Haha

Jeg fik min nøgle og mine bøger skema jeg kom ind i klassen alle kiggede på seriøst jeg hade at for så meget opmærksom jeg kiggede rundt og der er pedofile med hans smørret smil selvefølglige jeg rullede øjne af ham og kiggede på læren "Hej du må være den ny pige kan du fortæller lidt om dig selv" sagde læren "næh" sagde jeg ej jeg laver sjove jeg sagde "jo jeg hedder Cara jeg er 16 år og lige flyttet til fra London" sagde jeg "ok Cara du kan sætte dig ved siden af Alex jeg kiggede forvirret på hende så pegede hun på ham røvhullet jeps hans nye navn det hans navn det passe bedre til hans personlighed jeg gave dræbe blikket og mig ved siden af ham efter to kedelige time ringe klokken oh klokken har lige reddet mig jeg gik hen til mit skab så kom to piger som hed Clara og Sara vi sætte os i en bord lidt væk fra den bord der i midten jeg gætte at det populær teenager der sider der jeg også ligeglad mens vi snakkede om hvordan vores navne minde om hinden siger Clara "ej Alex og hans venner er her over" jeg vende mig om og der kommer nogen idioter "hva så tøser " sagde Alex og sætter sig ved siden af mig jeg rykker væk fra ham og siger "hva så player" med flabet smil en af hans venner siger "flabet var" så sagde "naah kun nå jeg ser idioter" så kom en pige med med kort top den er næsten som bikini og short hvor kan se hendes Baller hun hun sætter sug i Alex skød og smiler sukkersød til men hun kigger på mig og giver mig dræbeblikket. "Hvorfor sidder du med en bicht" sagde hun og pegede på mig jeg kiggede ligeglad på og sagde "han sidder jo heller ikke mig dig" sagde jeg men kunne høre de andre grine nu aller i kantinen på os. Hun toge min sandwich og kastede den mig jeg rejste mig op toge en super og helst den på hendes hår ansigt så men næsten ikke kunne se hendes ansigt. "Nu er den grimmer ansigt dækkede med mad og ikke makeup" sagde jeg.
Okay nu sider jeg i eftersidning med en dule jeg ved jeg ikke skulle starte lsåden her men det var sjovt jeg er glad for min ikke kommer hjem i dag.
Forsættelse følge.........😋

Had to loveWhere stories live. Discover now