18:00
Jonger: Hadi uyan sabah olduPofudukterlik: Ya sabahın köründe niye mesaj atiyosun !
Jonger: Taemin sabah oldu ama
Pofudukterlik: Uyucam.
Jonger: Puuff
14:56
Jonger: Özledim ulan
Jonger: Buluşalım bugün
Jonger: Hadi !!
Pofudukterlik: Tamam buluşuruz
Jonger: Ama şimdi şuan şu dakika
Pofudukterlik: Emredersin
Jonger: Emrederim
Pofudukterlik: Tamam tamam. Üzerime birşey alayım sende gel beni almaya
Jonger: Kapıyı aç
Pofudukterlik: Ha ?
Jonger: Geldim kapıyı aç
Taemin pofuduk tavşanlı terlikleri ve ayıcıklı pijaması ile alacaklı gibi çalan kapıyı açar açmaz ağzına giren güller ile dondu kaldı. Ağzındaki gülü tükürüp karşısında gülmemek için ağzını kapatan jonghyun'a sinirli bir şekilde baktı.
"B-ben öz-hahakshsjsmskhah" Jong hayvancasına gülerken Taemin'in gözü seyirmeye başlamıştı.
"J-jong eğer 5 saniye içinde kaybolmazsan... Seni parçalarım." Jonghyun gülmesini kesip gözlerini pörtletti.
"Yanlışlıkla oldu ama. Özür dilerim~~"
"Bir aegyo ile sinirim geçermi sanıyosun !"
"A-ama gerçekten yanlışlıkla oldu. O gülleri sana almıştım." Jong alt dudağını sarkıttı ve yavru köpek bakışları ile Taemin'e baktı.
"Ah... Jong biraz dikkatli ol dikenleri olsaydı ağzım kan içinde olurdu." Jong içinden 'zafer' diye çığlık atarken Taemin Jong'u içeriye itti ve kapıyı kapattı.
Jonghyun koltuģa yayıldı.
"Haydi prenses giyinsene. Böylemi geliceksin"
"Ben prenses değilim bay çok gereksiz konuşan." Jonghyun ayağa kalkıp Taemin'in karşısına geçti ve ellerini yumuşak saçlara daldırıp oynamaya başladı.
"Taemin... Doģru diyorsun. Sen prenses değil kraliçesin." Jonghyun fısıldayarak Taemin'in içinde bir kelebek fırtınası oluşturdu. Taemin geri çekildi.
"T-tamam. Ben giyineyim o zaman." Taemin hızlıca odasına girip kapıyı kapattı.
"Ne oldu bana ya."
*****************************
"Aa bak pamuk şeker ! Jong alalım lütfenn~" Taemin Jong'un kolundan çekiştirerek pamuk şeker standına getirdi.
"Peki prenses. Alalım." Taemin pamuk şekerine kavuşunca Jong'un yanağından öptü. Jong donup kaldı.
"O-oh... Şey özür dilerim aniden oldu." Taemin utanç ile kafasını yere eğdi.
"S-sorun değil." Jong da aynı şekilde kafasını yere eģdi ve Taemin'in evine kadar konuşmadılar.
"O-oh... Evet evime geldik. Bugün için çok teşekkür ederim Jong gerçekten güzel bir gündü." Taemin Jong'a gülümsedi.
"Ne demek benim için büyük bir zevkti."
"Pekala... Gideyim ben."
"Tabii git sen. Görüşürüz."
"G-görüşürüz" Taemin hızlıca kapının kilidini açtı ve kendini içeriye attı. Neden böyle heyecanlanıyordu ? Kapıya yaslanıp yere oturdu.
"Tanrım... Ne oluyor bana."
Fazla okuma olmasa bile bölüm atmaya devam ediyorum.
Vote ve yorum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Deli [TEXTING]~Jongtae
Fanfiction*Texting adı mecaz anlamlıdır. Karakterler deli değildir.