Diyarbakırda teröristlerle mücadele için devasa bir askeri üs kurulmuştu.Burada çalışan komutanları ziyarete gelecek olan kızları diyarbakırda bi otele gitmişlerdi ilk önce tabikide onlar içinde her türlü güvenlik önlemi alınmıştı.Onları koruyup güvenle babalarının yanına götürecek yaklaşık altı asker vardı.Bunlar;
Güven,Sedat,Burak,Arıza,Sivaslı,Maraşlı ve tabiki başlarındada komutanları.
Bu grup çoktan askeri araçla otelin bulunduğu sokağa inmiş komutanlarından gelecek emirle kızları almaya gideceklerdi.
Güven: "Beyler bizim şuan dağlarda terörist indiriyo olmamız gerekiyodu biz napıyoruz burda amına koyim."
Sedat: "Şişşşşt! Komutan duyucak şimdi sessiz ol lan siker hepimizi."
Burak: "Beyler o değilde 6 ay sonra kız görücem amk,saçım nasıl iyi duruyomu lan."
Komutan: " Tamam lan yeter konuştuğunuz göreve konsantre olun bu kızlara yanlış bi hareket yaptığınızı görürsem size ne yapıcağımı siz çok iyi biliyosunuz."
Hepsi tek bir ağızdan: "Emredersiniz komutanım."
O sırada otelin önünde bir patlama sesi duyulur ve askerlere teröristler tarafından ateş açılmıştır.
Komutan: "Güven ve Sedat siz kızları almaya gidin çabuk,geri kalanlar burda kalıp şu piçleri temizliyoruz.
Güven ve Sedat otele doğru koşmaya başlar.Güven ve Sedat otele vardıklarında onları tedirgin ve korkmuş biçimde tam 8 kız karşılar.
Komutan ve yanındaki askerler teröristlerle çatışmaya devam eder.Tam o sırada Sivaslı bağırmaya başlar,hemen yanına Maraşlı gider.Gördüğü şey ise hiç iyi değildir Sivaslı sağ kolundan vurulmuştur.Fakat Sivaslı acıyla bağırarak:
"Beni bırak şu piçleri öldür sağ kolum yoksa sol kolum var vatana canım feda"
diye bağırmış öyle bi bağırmış ki bu ses onca mermi sesinin arasından otelden bile duyulmuştu.
Güven: "Sivaslı'nın sesi lan bu."
Derya: "Sivaslı'da kim?"
Güven: "Sivaslı benim koğuşumdaki bi asker arkadaşım.Vatanına aşık bir genç işte."
Sedat: "Konuşmanız bittiyse gitsek iyi olucak.Şimdi Güven şöyle yapıyoruz otelin arka kapısından çıkıyoruz.Ön kapıdan çıkmamız imkansız arkamızı kollamamızada gerek yok komutanımız bizi zaten koruyo.Şimdi kızlar sizde bizim tam 3 metre arkamızdan geliyosunuz ben Güven'le önden gidiceğim olası bir tehdide karşı."
Tüm Kızlar: "Tamam."
Güven: "Tamam o zaman gidelim.Bende telsizden komutana haber vereyim."
Güven komutanına telsizden haber verirken gözleri sürekli Derya'dadır.Sanki bunca teleşın arasında Derya'yı görünce herşey, unutmuştu bir an kendini cennette bulmuştu...