PROLOG

338 14 2
                                    

 Cześć z tej strony Ada :) 
  Moje codzienne życie to szkoła, dom i internet, w tych miejscach spędzam najwięcej mojego czasu. 
Szkoła - Kiepsko mi w niej idzie, mało czasu poświęcam na nauce, szczerze no to teraz w ogóle nie poświęcam czasu na naukę, z klasą nie mam za dobrego kontaktu, miałam jedną przyjaciółkę Ole, ale Martyna zabrała mi ją, nienawidzę tej su*i, od 1 Gimnazjum ma coś do mnie, w dodatku mam wrażenie jak by nauczyciele się na mnie uwzięli, Szkoła bardzo wymagająca ale zostało jeszcze 3 tygodnie nauki i nareszcie moje wymarzone wakacje ! :)
Dom - Całymi dniami siedzę sama, ojciec całymi miesiącami w delegacji, przyjeżdża raz na miesiąc na weekend, tyle go widzę, Matka od rana do wieczora w robocie siedzi, też ją widzę tyle co wcale, raz w miesiącu ma weekend wolny którego i tak nie możemy razem spędzić ponieważ twierdzi że ma zawsze coś do załatwienia na mieście. 
Internet - W nim spędzam właśnie cały mój wolny czas, siedzę godzinami w nim i przeglądam różne strony, siedzę na facebooku, instagramie i Youtube po prostu nie potrafię żyć bez tych stron. 
Mieszkam w mieście w którym nic się nie dzieje, Inowrocław tak to moje miasto, jedyny plus mieszkania w tym nudnym mieście jest to że jest galeria handlowa w której spędzam każdym weekend na zakupach.
Wracając do szkoły, miałam w niej wielu przyjaciół, ale dzięki Martynie po prostu nie mam już nikogo, nadal nie mogę uwierzyć w to że jedna osoba potrafiła tak moje życie obrócić do góry nogami, najbardziej mnie boli że Martynie udało się zabrać najważniejszą dla mnie osobę Ole, ona była dla mnie najważniejsza z wszystkich, tylko ona mnie bez słowa potrafiła zrozumieć, nie potrafię się pogodzić z tą myślą że jej już nie ma, była dla mnie jak siostra. 

Ale pomimo tego wszystkiego mam jedną osobę dzięki której moje życie jest lepsze, kiedy słucham jego piosenek zapominam po prostu o wszystkim co złe, Tak to Dawid Kwiatkowski mój idol - dzięki któremu moje problemy nie istnieją, a ja się po prosu bez powodu uśmiecham, jestem już z Dawidem od trzech lat, i mogę tylko powiedzieć że moje życie obróciło się o 380 stopni na lepsze, Tylko szkoda że jeszcze nie miałam nigdy okazji go spotkać i podziękować mu tak z serca, spojrzeć mu w oczy i przytulić i powiedzieć "DZIĘKUJE ŻE JESTEŚ" Dawid to najlepszy, najukochańszy i wspaniały człowiek na całym świecie. 

Jutro szkoła znowu, to miejsce wysysa ze mnie całą energie życiową, 
Nie lubię się uczuć, najlepiej by było już jak wakacje by już były :) 





----------------------------------------------------------------------------------------------
JESTEŚ CIEKAWY JAK POTOCZY SIĘ DALEJ ADY ŻYCIE ? 
ZAPRASZAM DO CZYTANIA DALEJ :)

IDOL-FAN |D.K|Where stories live. Discover now