Poděkování

45 3 4
                                    

Hello,hello,
moc děkuju za vaše commenty a za velikou podporu!Taky jsem si všimla,že se blížíme k 1K přečtení!Víte,je to až neuvěřitelný,protože to začalo jenom jako malý,bezvýznamný nápad a nikdy bych si netroufla říct,že by si to mohlo přečíst tolik lidí!Vážně mi to vhání slzy do očí,protože sakra,wow!Děkuju!!❤ Jste vážně úžasní.Víte,spisovatel bez čtenářů je vlastně jen poloviční,protože spisovatel může mít nápad,ale bez kritiky či povzbuzení a bez dalších nápadů od samotných čtenářů,nedokáže napsat tak dobrou knihu.Abyste to špatně nepochopili-může napsat dobrou knihu,ale čtenáři tam dodají to dobré tak.Knihu pri které si řeknete:Tak dobrou knihu napsala TerkaPelnov. nebo Tak dobrou knihu jsem teda nečekal/a.
Je to zvláštní jak nás-spisovatele, vy-čtenáři měníte a pomáháte nám se zdokonalit.Sami nám pomáháte tvořit knihy,které si pak rádi čtete a jste pro nás nejdůležitějšími kritiky a součástí našeho spisovatelského života.
Takže se zase vrátím k poděkování 😂👐:Děkuju,bez vás bych to nedokázala


Děkuju MagicAnik ,protože holka,pomohlas mi hrozně moc,podporovala mě a chápeš tuto knihu jako nikdo jiný!❤Tys to pochopila a znáš pravý příběh,který je do toho napsán.A já chápu ten tvůj. 😊Díky!

Uvidíme se u dalších knih!

Love ya
-Lass❤📝

Notes✔[CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat