05

42 1 2
                                    

A/n: this one will be longer, set up slightly different, and some will be repeated AND YES IT DOES CHANGE DEPENDING ON IF YOU'RE FEMALE OR MALE!

Sign compatibility with other signs
Male Aries - female other signs (🚹♈ - 🚺❓)

Compatible - Taurus (♉) Gemini (♊) Leo (♌) Libra (♎) Scorpio (♏) Sagittarius (♐) Capricorn (♑) Aquarius (♒)

Not Compatible - Aries (♈) Cancer (♋) Virgo (♍) Pisces (♓)

So-so - None

Female Aries - male other signs (🚺♈ - 🚹❓)

Compatible - Taurus (♉) Gemini (♊) Leo (♌) Libra (♎)  Scorpio (♏) Sagittarius (♐) Aquarius (♒)

Not Compatible - Aries (♈) Cancer (♋) Virgo (♍) Capricorn (♑)

So-so - Pisces (♓)

Male Taurus - female other signs (🚹♉ - 🚺❓)

Compatible - Aries (♈) Cancer (♋) Leo (♌) Virgo (♍) Libra (♎) Scorpio (♏) Capricorn (♑) Aquarius (♒) Pisces (♓)

Not Compatible - Gemini (♊) Sagittarius (♐)

So-so - Taurus (♉)

Female Taurus - male other signs (🚺♉ - 🚹❓)

Compatible - Aries (♈) Cancer (♋) Virgo (♍) Libra (♎) Scorpio (♏) Capricorn (♑) Pisces (♓)

Not compatible - Gemini (♊) Sagittarius (♐) Aquarius (♒)

So-so - Taurus (♉) Leo (♌)

Male Gemini - Female other signs (🚹♊ - 🚺❓)

Compatible - Aries (♈) Leo (♌) Libra (♎) Sagittarius (♐)

Not compatible - Taurus (♉) Gemini (♊) Cancer (♋) Virgo (♍) Scorpio (♏) Capricorn (♑) Pisces (♓)

So-so - Aquarius (♒)

Female Gemini with male signs (🚺♊ - 🚹❓)

Compatible - Aries (♈) Leo (♌) Libra (♎)

Not compatible - Taurus (♉) Gemini (♊) Cancer (♋) Scorpio (♏) Sagittarius (♐) Capricorn (♑)

So-so - Virgo (♍) Aquarius (♒) Pisces (♓)

Male Cancer - Female other signs (🚹♋ - 🚺❓)

Compatible - Taurus (♉) Cancer (♋) Scorpio (♏) Capricorn (♑) Pisces (♓)

Not compatible - Aries (♈) Gemini (♊) Leo (♌) Libra (♎) Sagittarius (♐) Aquarius (♒)

So-so - Virgo (♍)

Female Cancer - Male other signs (🚺♋ -🚹❓)

Compatible - Taurus (♉) Cancer (♋) Leo (♌) Scorpio (♏) Capricorn (♑) Pisces (♓)

Not Compatible - Aries (♈) Gemini (♊) Virgo (♍) Libra (♎) Sagittarius (♐) Aquarius (♒)

So-so - None

Male Leo - Female other signs (🚹♌ - 🚺❓)

Compatible - Aries (♈) Gemini (♊) Cancer (♋) Libra (♎) Sagittarius (♐) Pisces (♓)

Not compatible - Leo (♌) Virgo (♍) Scorpio (♏) Capricorn (♑) Aquarius (♒)

So-so - Taurus (♉)

The Zodiac SignsWhere stories live. Discover now