Tak. .. A Robo už odletel. .. bude mi tu bez neho smutno ale. ... nie až tak ako keby umrel. ... Úupss už naozaj newiem čo rozprávam, ale to nude tým že je 05:04 hod.Idem si ešte ľahnúť a potom strávim krásny slnečný dnik s Matúšom.
-----------------
"Ahoj srdiečko ako sa máme? "zaznel Matúšov hlas, keď som sedela v jeho izbe .
"Celkom fajn. ...you?"
"No ako človek ktorý práve vidí svoju frajerku vo svojej izbe vedľa seba."usmial dá Matúš a ja som zapla jeho pc keďže som sedela blízko stola na ktorom bol.Už dlhsie som pozorovala že ho čosi trápi, ale nedával to najavo.
"Chcem počuť pravdu! "vypadlo zo mňa. Počítač sa zapol a ja som klikla na dobre známy prehliadac Google keď. ..
"Mal by som tí povedať pravdu, ale bojím sa, ....."povedal a pomaly pritom stišoval hlas.
"Čoho Matúš? ? "
"Ja nemám dobrý pocit z toho. .. že keby som tí to povedal tak. "odmlčal sa.Už som strácala trpezlivosť a prvé čo mi napadlo bolo že. . mu vezmem mobil a pozriem no skontrolujem mu správy.
"Idem najskôr na wc a potom tí to. ."zabuchol za sebou dvere a mne naskytla príležitosť vziať mu mobil. .. To čo som tam našla som vôbec ale vôbec nečakala. Našla som tam správy, ktoré písal on! ! Môj Matúš. .. Písal zaľúbené správy Júlii.......On vošiel do izby a uvidel ma ako sedím a čítam to. .... možno sa cítil previnilo možno trápne. ... ale v tej chvíli ma to baozaj nezaujímalo. .. bola som naštvaná a zároveň aj smutná z takého hnusneho podvodu. .
Zdvihla som sa "Tak toto si prehnal! !!"zvrieskla som a stačila kľučku na dverách jeho izby.
"......ja. ....s"hapkal ako malý.
"Nie! Nemusíš nič vysvetľovať Matúš je koniec! "povedala som a vyšla z izby.
"Melissa. ..počkaj. .. Ja ty to vysvetlím! "márne sa snažil. ....
Tak toto je asi posledná časť tohto príbehu ale dúfam že aspoň niekoho to zaujímalo...
YOU ARE READING
Súrodenci
RandomTáto kniha je o dvojčatách Melisse a Róbertovi.Kniha opisuje ich životné situácie, ktorými prechádzajú všetci puberťaci. ............................................................. Prajem Vám príjemné čítanie a ak máte hocijaký názor nebojte sa p...