Selena P.O.V
Ma trezește alarma telefonului meu . Ma ridic , ma duc la toaleta imi fac un dus apoi ies si ma îmbrac intr-o rochie neagra larga , un lanț . M-am încaltat in botinele mele negre si mi-am luat ghiozdanul apoi am plecat spre liceu .Azi am decis sa plec pe jos . In 20 de minute am ajuns la școala . Ca de fiecare data lumea se uita la mine . In spate ,langa un nuc erau doua bănci , pe una dintre ele era Cameron si gasca lui iar pe cealaltă banca era Miley prietena mea . Am decis sa merg la ea ,am trecut prin fata băieților sexosi si simteam cu se uita la mine .
-Hey Miley ,ce faci ?
-Hey Sel, bine ,tu?
-Mmbine .
-Ce-ai pățit Draga mea ?
-pai aseară am primit un mesaj cu ascuns.
- Arata-l
Miley l-a citit de 20 de ori si deodata s-a oprit si a zâmbit .
-ce este ?
- Sel , nu-ți face griji acest bilet este de la un admirator .
- daca zici tu !
-acum hai la dulapioare sa ne luam cărțile .
-ok
Dulapul lui Miley era cu trei dulapioare mai in fata ca al meu . Ma duc la dulapul meu ,bag combinatia si vad un bilet .
Hey Selena , stiu ca nu am vorbit mai de loc dar imi placi foarteee mult si cred ca si ție îți place de mine ❤️.
Daca chiar vrei sa ma cunosti ,hai sa ne întâlnim dupa ore , in parcul de langa casa ta ,fix in poenita . Te pup 💋Bye .
P.S. Miley te-a mințit in legătura cu ,chestia ca TOATE FETELE AU AJUNS IN PATUL MEU . O sa-ți spun mai multe in parc .
Am citit biletul si m-am in roșit . Nu imi venea sa cred ca Miley m-a mințit , o urăsc asa mult.
Orele s-au terminat repede .Asa ca m-am grăbit sa ajung in parc .Acolo era un buchet cu 3000 de trandafiri si cu .....Neața PUFOSENII , ce faceți ? Imi pare rău ca nu am mai postat dar am fost in tabara😀.
Sper sa va placa si acest capitol , nu uitați sa dati VOTE si COME . Mi
CITEȘTI
Bad boy-ul scolii.Familia unui rebel
Teen FictionSi baietii rai pot SA iubeasca . Si baietii rai pot SA se schimbe . Si baieti rai pot SA protejeze . Cameron Dallas ,hmmmmm . El este in pusti rebel de la varsta de 12 ani cand s-a alaturat unei mafii periculoase . Cu toti stim ca acesti "B...