***Yaoi***One-shot***Don't like, Don't read~***
Multumiri lui A.M. d'Etoile pentru coperta. *se inclina* Enjoy~
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suvitele de par vopsite intr-un bleomarin profund atinsera usor corpul. Celalalt nu se misca si nici nu clipi. Albastruiul analiza rapid persoana intinsa si ajunse rapid la concluzia ca arata chiar bine pentru rasa sa.
-Ai murit?
-Sunt un afurisit de dragon. Nu pot muri de la atata lucru.
Raspunse cealalta persoana.Baiatul cu parul ca si cerul zambi larg si se ridica, apoi ii intinse mana roscatului ca sa faca la fel. Dar, acesta din urma nu se misca. L-a privit, apoi si-a inchis ochii. Era prea obosit ca sa se ridice si sa faca ceva. Albastruiul se uita cateva secunde la el, apoi se intinse si-si aseza capul pe pieptul dragonului.
-Erst?
-Ce este?
-De ce tie nu-ti este teama de mine?
Intreba roscatul cautand mana albastruiului. Cand o gasi, isi inclesta degetele cu ale sale. Erst isi ridica privirile verzi la dragon si zambi. Nu avea cum sa-I fie teama de el. Era iubitul si prietenul sau cel mai bun.
-Te cunosc de cand eram mici. Nu poate sa-mi fie frica de tine, dragul meu Lagi.
Albastruiul isi atinse chipul. Semnul rosiatic era inca acolo si astepta sa fie hranit cu un alt suflet, dar el nu o mai putea face. Era prea mult. Era nevoit sa ucida in fiecare seara ca sa traiasca el . Inchise ochii si lasa lacrimile sa curga. Era numai cu dragonul, asa ca se putea elibera de stres. Intotdeauna se simtea mai bine dupa ce plangea. Dar, acea fire a sa care poate lasa lacrimile sa curga nu era acceptata de nimeni cu exceptia iubitului sau.
-De ce eu? De ce?
Roscatul isi aseza mana libera pe capul celuilalt ca sa-l linisteasca. Nu reusi mare lucru pentru ca magicianul incepu si sa suspine. Il durea si nu putea nega asta.
-Nu stiu de ce tu, dar stiu ca nu e vina ta. Nu tu ai ales sa fii asa.
Ii explica Lagi pe un ton plin de bunavointa. Il trase in bratele sale si cu ultimele sale puteri, ii mai fura un sarut destul de lung incat sa-I satisfaca dorinta carnala. Trebuia sa se multumeasca doar cu acest gest inocent numit sarut. Isi trecu degetele prin parul albastrui a partenerului si prietenului sau. Ii atinse usor obrazul ca sa-I arate cat de mult ii pasa de el. Erst zambi in sinea sa si rupse sarutul, se urca de-adevaratelea pe roscat si-l saruta din nou. Degetele sale jucause incepura sa se plimbe pe intreg corpul dragonului. Se miscau cu rapiditate si nu zaboveau nicaieri. Asta iubea Lagi la magician. Era grabit, dar totusi rabdator. Era puternic, dar nu-si irosea deloc puterea.
-Ce faci, Erst?
-Ceea ce faci sit u cand ma prinzi in biblioteca.
Raspunse albastruiul pe un ton ironic. Se ridica brusc si se aseza pe mandria roscatului chiar daca nu se lasa cu toata greutatea.
-Vrei sa ma opresc?
Dragonul clatina din cap cu obrajii rosii. Nu-si putea controla emotiile care ii invadau ratiunea cand magicianul era in preajma. Mereu il facea sa se piarda, sa se topeasca. Insa, albastruiul nu-I permise sa filozofeze mult cu el insusi si incepu sa-l dezbrace dureros de incet. In acelasi timp, insa isi misca usor soldurile ceea ce-l intarea pe partenerul sau cu fiecare secunda.
-Mai stii ce ai spus prima oara?
Intreba Erst destul de greu pentru ca si aceasta simpla miscare ii taia respiratia. Primi o negare din partea prietenului sau, asa ca smulse camasa de pe si il musca de un sfarc. Un geamat de placere ii parasi buzele roscatului.
-Am atins temperatura Raiului.
Sopti albastruiul la urechea celuilalt, stiind cat de sensibil era acel loc. Se cunosteau de atat timp incat stiau totul unul despre celalalt. Isi stiau punctele slabe si cele forte. Isi stiau sentimentele. Isi stiau corpurile. Isi stiau…inimile. Dragonul se cutremura sub atingerea indirecta. Respiratia calda a magicianului era suficienta ca sa-l faca sa se incalzeasca. Lasa un alt geamat sa-I scape cand Erst incepu sa se joace cu mandria lui de barbat. Albastruiul avea momente cand iesea din carapace si soca cu al sau comportament. Devenea indraznet si nu se dadea in laturi de la nimic. Un alt geamat ii scapa lui Lagi. Se simtea prea bine cand era atins de partenerul sau incat nu reusea sa tina acele sentimente in el. Trebuia sa le elibereze cumva, iar buzele erau singura solutie. Erst il scapa dintr-o miscare de pantaloni si zambi multumit de sine.
-Si acum, vom cobori pana in Iad.
Ii sopti din nou pe acelasi ton sensual care era menit sa-l innebuneasca. Il patrunse incet, dar grabi totul cateva secunde mai tarziu. Toata durerea care o simtea roscatul dupa lupta, disparuse complet. Acum, era invaluit de placere. Isi inchise de mult ochii, de cand ii auzise vocea albastruiului. Abia acum, cand magicianul se alibera in el, Lagi se indura sa-si deschida ochii. Vroia sa vada trasaturile celui pe care-l iubea atat de mult. Se sprijini de prietenul sau si se ridica putin chiar daca il durea din nou tot corpul. Ii atinse usor obrazul de parca l-ar si ars si cu o blandete iesita din comun isi uni buzele cu ale lui Erst. Insa, nu primi un raspuns la fel de delicat. Isi simti buzele supte cu aceeasi dorinta arzatoare pe care o simtise si mai devreme. Mereu fusese devorat moral si fizic de albastrui. Era o rusine pentru natia dragonilor. Era dominat cu atata usurinta de un om, care pe deasupra mai era si magician. In sinea sa, zambi. Era fericit cu partenerul sau si nu l-ar fi parasit pentru nimic in lume. Rupse sarutul si-l privi atent ca si cum cauta un defect. Se pare ca nu gasise niciunul, pentru ca il imbratisa cu drag pe baiat si-I sopti doar doua cuvinte:
-Te iubesc.
Apoi, adormi in bratele albastruiului ca un copil mic ce a gasit siguranta in bratele mamei sale.
CITEȘTI
Un Safir patat cu Sange
Romance*Shounen-ai/Yaoi* Durere impletita cu placere. Solzi arsi de magie. Iubire amestecata cu ura. O dragoste imposibila ce ajunge la punctul culminant dupa o lupta.